۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۴۸۱۷۸۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نیاید به بهانه های سیاسی اختلاف را در جامعه ترویج کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در کجای دنیا اجازه می دهند کسی که سر رشته ای در موضوعی ندارد حکم دینی بگوید و نباید به دلایل سیاسی اختلاف در میان مذاهب و اقوام ایجاد شود.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در اجتماع مردم بیرجند که در دفتر وی برگزار شد، اظهار داشت: برخی ها تصور نکنند آرامش و سکوت مردم بی تفاوتی آن ها است، نه این مردم بی تفاوت نیستند.

 وی با بیان اینکه مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن چشم جهان را به این کشور خیره کرد، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: مسؤولان تصور نکنند که این حضور مردم در راهپیمایی رضایت آن ها از مسؤولان است.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حضور مردم را در راهپیمایی تعهد آن ها به خدا و دین و با اهل بیت(ع) و ولایت فقیه دانست و افزود: مردم آنقدر بزرگ هستند که تمام مشکلات را تحمل می کنند و در مقابل دشمن امتی واحده هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی در واکنش به سخنان استاندار خراسان جنوبی، تصریح کرد: جای تعجب و تأسف دارد آن ها با چه کسانی حرف می زنند، به عنوان فریب همواره از واژه هایی استفاده می شود که آن واژه در معنی خودش طرفدار دارد.

 ادامه داد: شاد بودن به چه معنی؟ شما می خواهید مردم شاد باشند؟ پس تبریک می گوییم به شما، اما بگویید شادی مردم در چیست؟ این همه کارخانه ها تعطیل است و بیکاری و رکود بسیاری از انسان ها را بیچاره کرده، این همه انسان سالم در جاده های استان به کام مرگ می روند، مردم اینطوری باید شاد باشند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: یک هفتم از جمعیت استان تحت پوشش کمیته امداد هستند و برخی ها نیز دوست دارند تحت پوشش باشند ولی نمی توانند، آیا شما ورشکستگی های داخل بازار را چک کرده اید؟ شما مشکلات مردم را حل کنید تا مردم نیز خوشحال باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه شغل ایجاد کنید، جاده های استان را بعد از وعده ها اصلاح کنید تا مردم خوشحال باشند، اظهار کرد: مردم با رقصیدن زن و مردخوشحال می شوند! آن عده محدودی که به عنوان طرفداران رژیم سرمایه داری دنیای کثیف، که اهل هر تفریح و رقصی هستند و زن و مرد برای آن ها فرقی نمی کند، آن ها که غم مردم را نمی خورند و شاید با رقص زن و مرد هم آن ها خوشحال شوند.

وی گفت: در کجای دنیا اجازه می دهند کسی که سر رشته ای در موضوعی ندارد و از مسائل دینی الفبا را نمی داند به عنوان حکم دینی می گوید رقص زن و مرد در دین اشکالی ندارد.، آیا شما مجتهد هستید و آیا درس خوانده اید؟ این چه اظهارنظرهایی است که می کنید.

وی با بیان اینکه مردم از مدیران توقع دارند که کارها را انجام دهند، دولت به معنی خاص خود خدمتگزار است نه پادشاه، تصریح کرد: سخنان باید سنجیده باشد شما که مسوول هستید؛ خراسان جنوبی را دارید به آشوب می کشانید، نباید شما فتیله اختلاف را بین مردم ایجاد کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: صدها سال شیعه و سنی با هم زندگی کرده اند و مشکلی نداشتند اما شما کارهایی را بر خلاف قانون و شرایطی ایجاد می کنید که اگر خودتان بروید فتنه هایتان می ماند، این چه کارهایی است که انجام می دهید؟

حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: قانون عدالت و حق شهروندی برای مسلمانان و غیر مسلمانان وجود دارد، رابطه با اهل سنت پایین تر از این نیست و استفاده از اموال دولت از ارگانی برای ارگان دیگر و بعد توجیه کردن آن کاری که انجام شده است.

وی ادامه داد: فریاد زدن مردم به این دلیل است که خطایی از مسؤولان صورت گرفته است و این فریاد و اعتراض مردم به این نشانه نیست که اختلافی بین شیعه و سنی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: شما مسؤولان کارگر مردم هستید و باید خود را با مردم تطبیق بدهید، مردم باید در این جامعه درد و دل نکنند و نباید جلوی آن ها گرفته شود./880/پ202/ب1

ارسال نظرات