۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۴۸۴۴۷۸
حجت الاسلام سلیمی مطرح کرد؛

لزوم واریز عواید برجام به خزانه

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: باید آقای ظریف پاسخ بدهد پول‌هایی در موضوع برجام عاید کشور شد آیا به خزانه واریز شده است؟
حجت الاسلام سلیمی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه 11 اسفند در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: لازم است تمام دریافتی‌ها در جریان برجام به خزانه واریز شود، بر همین اساس از وزیر امور خارجه می‌پرسیم که آیا عواید برجام را به خزانه واریز کرده‌اند.

وی با اشاره به مشکلات کنونی در کشور، افزود: با
ید مشخص شود پس از عایدی کشورمان از پولهای بلوکه شده، چرا بانکها همچنان به مردم تسهیلات پرداخت نمی کنند و بانک ها در حال ورشکستگی هستند و بورس کشور دارای نوسانات زیادی است.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رییس جمهور آمریکا اخیراً درشت گویی‌هایی داشته است، اظهار داشت: وی بی تجربه است و بار دیگر بحث تحریم های جدید ضد ایران را مطرح کرده است درحالیکه باید به دنبال کسب تجربه باشد.

حجت الاسلام سلیمی در پایان با بیان اینکه به رییس جمهور آمریکا اعلام می‌کنیم رییسجمهورهای سابق آمریکا بارها ایران را آزموده‌اند، گفت: به رییس جمهور جدید آمریکا باید گفت آزموده را آزمودن خطاست./856/پ203/ص

ارسال نظرات