۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۴۸۷۸۷۱
مدير مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم خبر داد؛

آموزش ۲۰۰۰ دانش‌آموز در مركز آموزش‌هاي كودكان آماده در مدرسه

مدير مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم گفت: بيش از ۲ هزار نفر دانش‌آموز مقطع ابتدايي در مركز آموزش‌هاي كودكان آماده در مدرسه(كام) آموزش‌هاي لازم را فراگرفتند.
رحیمی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی اکبر رحیمی با اشاره به خدمات مرکز آموزش‌های کودکان آماده در مدرسه، اظهار کرد: این مرکز در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری رسید و بیش از ۲ هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی شهر قم با حضور در این مرکز آموزش‌های ایمنی و شهروندی را فرا گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان آموزش‌های لازم را در قالب کارگاه‌های آشنایی با حوادث و بلایا، آشنایی با ابزار و وسایل امدادی، انیمیشن‌های ایمنی، فضای سبز و ایمنی در بوستان‌ها و کارگاه آتش‌نشانی فرا گرفته‌اند.

رحیمی با اشاره به استقبال گسترده از آموزش‌های مرکز، گفت: با وجود اطلاع‌رسانی نه چندان گسترده استقبال مدارس استان از این مرکز که در سطح کشور نیز کم‌نظیر است به گونه‌ای است که ناگزیر به ارائه نوبت‌های طولانی مدت برای حضور مدارس هستیم.

وی عنوان کرد: اکنون این مرکز در روزهای زوج هفته و در دو نوبت در روز پذیرای بیش از ۳۰۰ نفر دانش‌آموز در هفته خواهد بود.

مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم عنوان کرد: مدارس علاقه‌مند به حضور در این مرکز می‌توانند برای انجام هماهنگی‌های لازم با شماره تلفن ۳۲۸۵۵۵۱۸ تماس حاصل کنند لازم به ذکر است تمام خدمات این مرکز به صورت رایگان به مدارس استان ارائه می‌شود./872/د102/ی

ارسال نظرات