۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۴۸۷۹۵۸

انتقاد عضو ارشد حزب الله از سوء استفاده مسؤولان از مردم

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان سوء استفاده مسؤولان از مردم برای جبران اشتباهات را اشتباهی بزرگ خواند.
حجت الاسلام هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم میلاد حضرت زهرا(س) که در منطقه الخیام برگزار شد، افزایش حقوق کارگران و کارمندان را خواستار شد و گفت: حزب الله حامی افزایش حقوق بر اساس مصالح مردم است و با کسب درآمد بر اساس افزایش مالیات قشر ضعیف و متوسط مخالفت می کنیم.

وی افزود: این یک امر طبیعی است و در پرتو اوضاع اجتماعی و معیشتی و فشاری که بر مردم وارد می آید، نمی توانیم این مساله را بپذیریم. 

این روحانی لبنانی تصریح کرد: مصلحت همه لبنانی ها در گرو بحث و بررسی پیرامون همه مسائل اقتصادی و اجتماعی است و باید قوانینی در این زمینه به تصویب برسد. بزرگترین مشکل در افزایش حقوق کارگران و کارمندان به دلیل افزایش تورم، عدم وجود قانونی است که ما را از بحث و جدل بی نیاز کند.

حجت الاسلام صفی الدین با اشاره به اینکه در همه جهان چنین قوانینی وجود دارد، اظهار داشت: افزایش قیمت ها در سایر کشورها با افزایش حقوق همراه می شود تا مردم از نظر معیشتی در مضیقه نباشند اما در لبنان شاهد هستیم که پس از سال ها فشار بر مردم، هم اکنون به بحث و بررسی این مساله پرداخته می شود و متاسفانه می خواهند افزایش حقوق ها را از جیب مردم تأمین کنند.

عضو ارشد حزب الله ادامه داد که این مشکلات باید به صورت ریشه ای حل و فصل شوند تا در سال های آینده شاهد تکرار آنها نباشیم.

وی جبران اشتباهات سیاستمداران بر اساس سوء استفاده از مردم را اشتباهی بزرگ توصیف کرد و خاطرنشان ساخت که لبنان با وحدت ملی می تواند به ثبات برسد و قدرت خود را حفظ کند./980/ب902/د

ارسال نظرات