۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۴۸۸۲۹۴
امام جمعه موقت همدان:

مردم به افراد دردآشنا و انقلابی رأی دهند

حجت الاسلام جوادی با بیان این که روحیه انقلابی یکی از ویژگی های مهم در انتخاب اصلح است، گفت: کسی باید انتخاب شود که بتواند مشکلات معیشت مردم، ازدواج جوانان و بیکاری را حل کند.
حجت الاسلام جوادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد جواد امام جمعه موقت همدان در خطبه های امروز نماز جمعه همدان با اشاره به جایگاه صله رحم در اسلام اظهار داشت: هیچ عملی نزد خداوند به اندازه صله رحم اجر و پاداش ندارد.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه صله رحم در جامعه ابراز داشت: صله رحم در جامعه سبب دوستی، مهربانی و طول عمر افراد می شود و بسیاری از مشکلات روانی را برطرف می کند.

امام جمعه موقت همدان با بیان این که هم افراد جامعه باید در زمینه صله رحم کوشا باشند ابراز داشت: در فصل بهار همه جوانان و فرزندان باید در کنار والدین خود باشد تا رضایت آنها جلب شود.

وی با اشاره به روایتی از معصومان(ع) تصریح کرد: در روایت آمده است که انسان مومن باید خوبی خود به دیگران و بدی دیگران در حق خود را فرامش کند.

حجت الاسلام جوادی بابیان این که امروز اولویت مردم باید انتخاب فرد اصلح در انتخابات باشد، گفت: وظیفه مردم این است که با دقت فردی اصلح را انتخاب کنند که با درد و گرفتاری مردم آشنا باشد.

وی با بیان این که روحیه انقلابی یکی از ویژگی های مهم در انتخاب اصلح است، ابراز داشت: کسی باید انتخاب شود که بتواند مشکلات معیشت مردم، ازدواج جوانان و بیکاری را حل کند.

امام جمعه موقت همدان تصریح کرد: مردم باید فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند که درد مردم را بداند و راه حل گرفتاری مردم را بشناسد و با وعده های دروغین به دنبال کسب رای نباشد.

وی در پایان گفت: مردم باید در پای صندوق های رای جواب دشمنان نظام را که در پی اخلال در حضور مردم در انتخابات هستند را بدهند و این مساله ای است که رهبر معظم انقلاب از جامعه می خواهد./201/979/ب1

ارسال نظرات