۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۴۸۹۵۴۷
معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

تمدید مهلت نام نویسی حوزه های علمیه برادران

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان از تمدید مهلت نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند تا 18 فروردین ماه جاری نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
حوزه

حجت الاسلام سید محمدباقر موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه داوطلبان ورود به حوزه تا 15 فروردین فرصت داشتند نسبت به ثبت نام خویش اقدام کنند، بیان داشت: مهلت نام نویسی به مدت سه روز تمدید شد.

وی با بیان اینکه علاقه مندان ورود به حوزه تا 18 فروردین ماه جاری می توانند با مراجعه به سایت حوزه و یا مدارس علمیه استان نام نویسی کنند، افزود: هر سال آمار علاقه‌مندان ورود به حوزه نسبت به سالهای گذشته بیشتر می‌شود.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان یادآور شد: آزمون کتبی حوزه های علمیه 25 فروردین ماه جاری بین داوطلبان برگزار می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آزمون کتبی ورود به حوزه علمیه در استان لرستان در دو حوزه امتحانی شهرستانهای خرم آباد و بروجرد برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه پذیرفته شدگان در آزمون ورودی در دوره های مصاحبه شرکت می‌کنند، اظهار داشت: پس از تحقیق میدانی و برگزاری مصاحبه شفاهی پذیرفته شدگان در دوره یک ماهه اختبار و تثبیت شرکت خواهند کرد.

وی هدف از برگزاری دوره یک ماهه اختبار و تثبیت را آشنایی پذیرفته شدگان با فضای حوزه و دروس ابتدایی آن و همچنین سنجش پذیرفته شدگان از نظر اخلاقی از سوی مسؤولان مدارس است.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان با اشاره به اینکه پذیرش داوطلبان بر اساس ظرفیت مدارس علمیه استان صورت می گیرد، افزود: نام نویسی بیش از دو برابر ظرفیت پذرش در استان فرصتی مناسب برای شناسایی و پذیرش افراد با استعداد است.

وی ابراز امیدواری کرد که با جذب جوانان علاقه مند و مستعد در حوزه بتوان گام های مؤثری در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی مدارس علمیه برادران برداشت و جوانانی مؤمن و ولایی برای آینده جامعه تربیت کرد.

حجت الاسلام موسوی در پایان از همکاری صدا و سیما، تبلیغات اسلامی، اوقاف، معاونت پرورشی آموزش و پرورش، تبلیغ مبلغان و روحانیان اعزامی در سطح استان لرستان در راستای اطلاع رسانی از زمان و نحوه پذیرش حوزه های علمیه تقدیر و تشکر کرد./9459/302/ب2

ارسال نظرات