۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۴۸۹۵۹۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

فاسد کردن فکر و اندیشه انسان جنگ با خدا و پیامبران است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اندیشه و فکر انسان امانتی از سوی خداوند است و نباید اندیشه را گمراه کرد، فاسد کردن فکر و اندیشه انسان جنگ با خدا و پیامبران است.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار مدیران رسانه ها و خبرنگاران خراسان جنوبی اظهار داشت: ساختار فکر و فرهنگ انسان ها که از مجرای چشم و گوش به بدن سرایت می کند هیچ گونه فیلتری ندارد و باید توجه زیادی در این باره صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم جامعه ای سالم در صحنه های مختلف داشته باشیم باید ابتدا سالم سازی صورت بگیرد، گفت: بسیاری از انسان ها برای خرید کالا حساسیت های زیادی را نشان می دهند اما برای فکر و عقیده اینگونه عمل نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خوشابحال آن هایی که سخن صالح و درست را به مردم عرضه می کنند و این بسیار ارزشمند است، افزود: برخی از مسؤولیت هایی که بر عهده عناصر فرهنگ ساز است بر خلاف تصور برخی کاسبی نیست و اگر به معنی صحیح ارشاد باشد باقیات و الصالحات خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) به امام علی(ع) فرمودند اگر یک نفر به وسیله تو به حق هدایت شود ارزش آن از همه چیزی که آفتاب بر آن می تابد بالاتر است.

وی ادامه داد: اگر از سوی فردی حقی ناحق شود و زمینه تهمت و افترا فراهم گردد این اعمال وی با توبه نیز قابل جبران نیست و اگر انسانی گمراه شود دیگر قابل جبران نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: هیچ خدمتی بالاتر از این نیست که مسؤولان امینی در جهت فرهنگ جامعه و با صدق، راستی، حق گویی، سلامت نفس و راهنمایی و ارشاد صحیح کار کنند اما هیچ گونه مصیبتی نیز بالاتر از این نیست که فردی با هر انگیزه ای به جامعه دروغ بگوید و جامعه را به فساد و گمراهی بکشاند و حق و را ناحق جلوه دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: اندیشه و فکر انسان امانتی از سوی خداوند است و نباید اندیشه را گمراه کرد، فاسد کردن فکر و اندیشه انسان جنگ با خدا و پیامبران است.

وی با بیان اینکه برخی با فیلم، صحنه سازی، دروغ و تهمت قتل عام می کنند، افزود: باید همواره حقایق و سخن مفید، خدمت به مردم و نیت الی الله را مدنظر قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم هوشیار هستند و با دیدن صحنه های مختلف در کشور قضاوت می کنند، گفت: نباید آرمان های انقلاب، ارزش های الهی و انسانی و وصیت نامه امام فراموش شود./202/880/ب1

ارسال نظرات