۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۴۸۹۹۶۲
نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر مطرح کرد؛

ضرورت ایجاد سامانه هنر مقاومتی در استای معرفی انقلاب به جهانیان

آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: ما باید به دنبال ایجاد سامانه هنر مقاومتی باشیم که بتوانیم محتوای انقلاب و اسلام را با زیباترین شکل و به کمک ابزار هنر به جهان معرفی کنیم و تهاجم هنری دشمن را سرکوب کنیم.
آیت الله صفایی بوشهری
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به سلامت اقتصادی خانواده از دیدگاه اسلام، گفت: بحران اقتصادی به امور فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و علم و فناوری سرایت می‌کند.

امام‌جمعه بوشهر ادامه داد:  اقتصاد مسأله بسیار مهی است که حضرت امام رضا(ع) یکی از ملاک‌های سه‌گانه حقیقت ایمان، برنامه‌ریزی در امر اقتصاد دانسته است.

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان داشت: اگر جامعه از یک طرف فشار اقتصادی و از طرف دیگر تهاجم اقتصادی از طرف دشمن باشد باعث می‌شود اهمیت و چندان می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: تنها راه مقابله با تهاجم اقتصادی و رسیدن اشخاص و خانواده‌ها به اقتصاد سالم، اقتصاد مقاومتی و  اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: اقتصاد اسلامی یعنی تولید و کسب ثروت حلال در جهت خدمت به مردم با نگاه الهی و اقتصادی مقاومتی یعنی اقتصادی اسلامی، حلال، مستحکم و دانش بنیان  که می‌تواند در مقابل تهاجم متهاجمان اقتصادی بایستد و فرونریزد و از جهت دیگر پیشرفت زا و آرامش به ارمغان بیاورد.
 
وی با گرامیداشت روز فناوری هسته‌ای، اظهار داشت: آمریکا و غرب می‌دانند که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست، آنها به دنبال انحصار علم و عقب‌ماندگی علم در ایران هستند، مسئولان توجه داشته باشند به هیچ‌وجه رشد و پیشرفت دانش هسته‌ای توقف نشود و هر روز افزایش داشته باشد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به هنجار شکنی‌های برخی مسافرین نورزی در ایام نورز در استان بوشهر گفت: شاهد برخی هنجار شکنی‌ها در ایام نوروز بودیم که قلب هر انسان انقلابی و مسلمان با غیرت را آزرده خاطر می‌کند.

 نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر افزود: قبل از آن به مسئولان تذکر جدی دادم و حین نورز باز هم  تأکید کردم و بعد از آن در جلسه‌ای خصوصی به مسئولان و گفته شد لازم است جدیت بیشتر داشته باشند و با کسانی که این فضاها را برای فعالیت‌های هنجارشکنانه آماده می‌کنند برخوردی قانونی و قاطع شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر بیان داشت: آثار تخریبی فرهنگی ایام نورز در ذهن و روح جامعه ما باقی می‌ماند و برخی از ناهنجاری‌های که در سال قبل  هم به استان تحمیل شده بود امسال دوباره تکرار شد و مسئولان باید برنامه‌ریزی کنند که دیگر تکرار نشود.

آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشت: هنر یک ابزار مهم برای جامعه بشری و زیباترین شکل ارائه داشته و یافته‌های انسانی است و به یک موضوع در زمینه ذهن بشر قدرت تأثیر می‌دهد که به همین خاطر جهان استکبار از دیرباز تهاجم هنری را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی با ایجاد شبکه  های و ماهوره ای و استودیوهای بزرگ هنری مثل هالیوود، تمام جامعه بشری را دچار تهاجم هنری کرده است

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر تأکید کرد: ما باید به دنبال ایجاد سامانه هنر مقاومتی باشیم که بتوانیم محتوای انقلاب و اسلام را با زیباترین شکل با ابزار هنر به جهان معرفی کنیم و تهاجم هنری دشمن را سرکوب کنیم./846/201/ب2
ارسال نظرات