۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۴۹۰۴۴۶
آیت‌الله مهمان‌نواز:

حضور هوشمندانه برای انتخاب اصلح مهم‌ترین رویکرد مردم در انتخابات باشد

آیت الله مهمان نواز با تأکید بر مشارکت حداکثری مردم در دو انتخابات پیش رو، گفت: حضور هوشمندانه برای انتخاب اصلح اولویت مردم در انتخابات باشد.
آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار شماری از مسؤولان فرهنگی، با اشاره به انتخابات پيش رو و اهميت آن در سرنوشت كشور، اظهار كرد: كشورهاي بيگانه و مستبد به انتخابات به‌عنوان يك فرصت نگاه می‌کنند و با انواع تبليغات به تهييج مردم پرداخته تا در انتخابات شركت نكنند.

وی تصريح كرد: اما مردم بايد با حضور هوشمندانه و با بصيرت براي انتخاب اصلح در رقابت‌های انتخاباتي حضور گسترده داشته باشند تا در اين انتخابات هم همچون انتخابات گذشته دشمنان قسم‌خورده ايران را نااميد كرده و جهانيان را شگفت‌زده كنند.

آیت‌الله مهمان‌نواز با تأکید بر مشارکت حداکثری و بابصیرت مردم در دو انتخابات پیش رو، افزود: باید حضور هوشمندانه برای انتخاب اصلح مهم‌ترین رویکرد و اولویت مردم در انتخابات باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی و منتخبان هم باید به دردها و مشکلات اصلی جامعه بپردازند، اضافه کرد: در حال حاضر بیکاری جوانان و کمبود اشتغال معضلی است که منشأ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی شده است.

آیت‌الله مهمان‌نواز با تأکید بر اینکه باید مسؤولان و مدیران جامعه برای ارتقای بعد معنوی و مادی مردم تلاش کنند، افزود: فلاح و رفاه در منظر دین اسلام همواره مورد اهمیت بوده و دین‌داری بدون رفاه و معیشت بسیار سخت است.

وی ادامه داد: مسؤولان باید طوری عمل کنند که همه افراد جامعه از نظر مادی و اقتصادی متکفل باشند و بتوانند اقتصاد فردی و خانوادگی خود را تأمین کنند.

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به حدیث «ملعون من ألقی کَلَّه علی الناس»، گفت: پیامبر (ص) می‌فرماید: بدترین مردم کسی است که سربار دیگران باشد؛ به همین دلیل باید شرایط برای مولد بودن همه افراد مهیا شود.

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: رونق گرفتن تولیدات داخلی و بها دادن به آن می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال جوانان باشد؛ به همین دلیل ضروری است سرمایه‌گذاران درزمینهٔ تولیدات مولدی که ایجاد اشتغال می‌کند، ورود بیشتری داشته باشند./202/9314/ب1

ارسال نظرات