۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۴۹۱۰۴۲
رییس تبلیغات اسلامی سلسله مطرح کرد؛

فعالیت ۲۷ مبلغ خواهر و برادر در مساجد شهرستان سلسه

رییس تبلیغات اسلامی سلسه از حضور و فعالیت ۲۷ مبلغ خواهر و برادر در مساجد این شهرستان تا پایان مراسم اعتکاف خبر داد و گفت: حضور مبلغان در جمع معتکفان فرصتی برای بصیرت افزایی و تبیین ارزشها و باورهای دینی است.
مراسم اعتکاف در حرم مطهر رضوی

حجت الاسلام سید نصرت الله موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان اینکه برگزاری مراسم معنوی همچون اعتکاف زمانی مناسب برای تربیت دینی نسل و به گونه ای مدرسه خودسازی است، بیان داشت: در این راستا حضور و فعالیت مبلغان نقش آفرین است.

وی با اشاره به فعالیت 27 مبلغ در مساجد شهرستان دلفان، افزود: از این تعداد 12 نفر مبلغ خواهر و بقیه مبلغ برادر هستند.

رییس تبلیغات اسلامی سلسله با اشاره به برگزاری مراسم جانبی اعتکاف، خاطرنشان کرد: حضور مبلغان در برگزاری این برنامه ها به صورت منسجم و هدفمند ضروری است.

وی از رشد 10 درصدی معتکفان به ویژه حضور پررنگ جوانان شهرستان سلسله خبر داد و گفت: رشد جمعیت معتکفان نشان از باور و اعتقادات قوی نسل جوان بوده و این امر در خنثی سازی هجمه های دشمنان نقش آفرین است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به برگزاری مراسم روخوانی قرآن کریم، مسابقات قرآنی، ختم قرآن و تصحیح قرائت نماز و گفتمان های دینی در مراسم اعتکاف، خاطرنشان کرد: این برنامه ها با حضور مبلغان خواهر و برادر اجرا می شوند.

وی با اشاره به گسترش شبکه های اجتماعی و تلاش دشمن در فضای مجازی برای گمراه کردن نسل جوان و نوجوان، اظهار داشت: برگزاری، احیا و تقویت مراسم معنوی در تقویت معنویت جوانان مؤثر بوده و خنثی کننده هجمه های فرهنگی دشمنان است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه دشمن در زمینه های گوناگون در پی سست کردن باور و اعتقادات جوانان است، افزود: فرهنگ سازی و تلاش برای هدایت صحیح نسل جوان وظیفه ای همگانی است و بیش از همه نهادهای فرهنگی در این زمینه با فرهنگ سازی به موقع به مقابله با هجمه های دشمن می پردازند.

رییس تبلیغات اسلامی سلسله از همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان سلسله با تبلیغات اسلامی در راستای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف قدردانی کرد./9459/303/ب2

ارسال نظرات