۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۴۹۱۵۰۱
قره شیخلو تاکید کرد؛

توسعه کاربردی قرآن کریم با نگاه تربیتی در سال جدید

رییس سازمان دارالقرآن توسعه کاربردی قرآن کریم و مباحث تربیت قرآنی را از جمله محورهای فعالیت سازمان در سال جدید دانست و گفت: انس با قرآن با نگاه تربیتی و ترویج سبک زندگی قرآنی از مهمترین فعالیت های سازمان می باشد.
مهدی قره شیخ‌لو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، مهدی قره شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به مهمترین رویکرد فعالیت های سازمان در سال جدید گفت: محور زیربنایی و اصلی ما در سال جاری تربیتی و محتوایی خواهد بود.

وی با بیان اینکه همچنین استمرار برنامه های سال گذشته را خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: توسعه آموزش قرآن کریم در راستای انس با قرآن با نگاه تربیتی و ترویج سبک زندگی قرآنی از مهمترین فعالیت های سازمان می باشد.

قره شیخلو با بیان اینکه این رویکرد نیز در سال گذشته پایه گذاری شده است، اظهار کرد: در این راستا طی سه ماه 50 کارگاه یک روزه سبک زندگی قرآنی در استان های سراسر کشور برگزار شده است.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با بیان اینکه همچنین دو منبع محتوایی با موضوع سبک زندگی قرآنی و انس بیشتر با قرآن در سال گذشته در این کارگاه ها توزیع شد، تصریح کرد: امسال نیز درصددیم این منابع به طور گسترده توزیع شود.

وی توسعه کاربردی قرآن کریم و مباحث تربیت قرآنی را از جمله محورهای فعالیت سازمان در سال جدید دانست و بیان داشت: در این راستا 50 فعالیت محتوایی و آموزشی برنامه ریزی شده است که طی سال جاری اطلاع رسانی خواهد شد.

قره شیخلو با بیان اینکه اجرای برنامه های محتوایی و تربیتی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه می باشد، تاکید کرد: امیدواریم با برگزاری تمامی برنامه ها گامی در جهت توسعه فرهنگی قرآنی برداریم./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات