۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۴۹۲۳۵۱
حجت الاسلام سلیمی:

رکود کمر تولید را شکسته است

عضو هیأت رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از رکود حاکم بر اقتصاد گفت: در نتیجه رکود حاکم ۱۳۵ کارخانه در حوزه انتخابیه بنده تعطیل و نیمه تعطیل شده اند.
حجت الاسلام سلیمی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خانه ملت، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز چهارشنبه، 30 فروردین مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با انتقاد از عدم حضور اعضای هیأت رئیسه در حین جلسه علنی در صندلی های خود گفت: طبق آیین نامه هیأت رئیسه باید در زمان نشست علنی مجلس در جایگاه خود حاضر باشد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: باغات محلات در آستانه نابودی قرار گرفته اند از این رو توجه به آنها لازم است.

وی با بیان اینکه برخی از پرداختی ها شائبه انتخاباتی بودن را به ذهن می رسانند افزود: اینکه برای برخی از افراد تحت پوشش کمیته امداد دو برابر مستمری واریز و برای برخی واریز نشده است باید موشکافی شود.

سلیمی با انتقاد از افزایش آمار تقلب های علمی گفت: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری باید با نظارت بر روند فعالیت های علمی از تقلب های این زمینه جلوگیری کند.

وی با اشاره به آمار بالای تعطیلی های ناشی از رکود اقتصادی افزود: رکود کمر تولید و تولیدکننده را شکسته و در سال جاری 135 کارخانه در حوزه انتخابیه بنده را تعطیل کرده است.

وی خواهان تصمیم گیری نهایی در خصوص نحوه توزیع یارانه ها شد و گفت: یارانه افراد ثروتمند باید هر چه سریعتر قطع شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان با انتقاد از استفاده از بیت المال در انتخابات گفت: استفاده از بیت المال در انتخابات ممنوع است اما متاسفانه گزارش هایی درباره پرداخت هایی که امیدواریم نادرست باشد واصل شده است./۸۵۶/د۱۰۲/ج۱

ارسال نظرات