۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۴۹۴۴۶۲
رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رییسی در کرمان:

انتخابات زمینه ساز خدمت به خلق خدا و رشد مادی و معنوی است

حجت الاسلام الله وردی گفت: انتخابات ریاست جمهوری ارزش خدمت به خلق خدا را فراهم و زمینه ساز رشد مادی و معنوی است که هر چند سال یکبار یک تجدید حیات می شود.
الله وردی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام عبدالرسول الله وردی، رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی  عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری ارزش خدمت به خلق خدا را فراهم و زمینه ساز رشد مادی و معنوی است که هر چند سال یکبار یک تجدید حیات می شود که هم گرایش ها و تفکر جاری بدنه خودشان را ارزیابی و هم اینکه وسیله ای برای دمیدن روحیه تازه در فضای سیاسی و فرهنگی کشور است.

وی بیان کرد: در این انتخابات هم یکی از کاندیداها جناب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی است که از نیروهای باسابقه و زحمت کشیده در مسیر اعتلای نظام و انقلاب هستند و خواهند بود، نیرویی که در جایگاه های مختلف فضای مدیریتی و هم در بعد مدیریت اجرایی دستگاه های قضایی و برخورد با جریان های دچار خلاف و فساد و در خدمت به خلق خدا و مردم توفیق خود را به اشکال مختلفی ارائه دادند.

حجت الاسلام الله وردی خاطرنشان کرد: خداوند را شاکریم چنین نیرویی فعال هستند و جمع زیادی از فرزندان این مرز و بوم در حال فعالیت برای وی هستند و از خداوند می خواهیم به همه نیروهایی که در بدنه انقلاب خدمت می کنند توفیق دهد و حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اعتلای سیاسی را هم به عنوان یک هدف دنبال می کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی افزود: به عنوان حامیان آقای رئیسی امیدواریم بتوانیم فضایی را ایجاد کنیم تا جلب آرای مردم داشته باشیم و یک حرکت نو و یک تغییری در فضای مدیریت کشور به نفع عامه مردم را با حضور جناب رئیسی شاهد باشیم.

وی با تشریح برنامه های ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در استان کرمان، گفت: علاوه بر برنامه های روتین ستاد انتخاباتی رویکردههای جدی را دنبال می کنیم که رعایت فضای اخلاق، رعایت قانون و فضای ارتباطی سالم با حامیان سایر کاندیداها از آن جمله هستند.

حجت الاسلام الله وردی ادامه داد: یکی از تأکیدات حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در جلسه ای در تهران این بود که فاصله دو قطبی شدن جامعه را به معنای یک قطب اصولگرا و یک قطب اصلاح طلب نمی پذیریم و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ایران هم اصولگرا و هم اصلاح طلب است و ما به دنبال تقویت چنین تقسیمی نخواهیم بود.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در استان کرمان تأکید کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی که امروز مردم دارند و آن تنگنای معیشتی ما نباید در تبلیغات اسراف کنیم و حتما این مورد باید رعایت شود.

حجت الاسلام الله وردی تصریح کرد: صحبت های حجت الاسلام والمسلمین رئیسی کاندیدای دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری در مناظره روز گذشته نشان می دهد که وی به دور از هر گونه تنش است./۹۷۲/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات