۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۴۹۴۹۱۶

جزئیات دوازدهمین نشست شورای مرکزی جبهه مردمی

در جلسه شورای مرکزی جمنا گزارش‌های مختلفی از رفتار صداوسیما که نشان‌دهنده عدم رعایت بی‌طرفی و سوگیری نسبت به برخی از کاندیداها است، بررسی شد.
جبهه مردمی نیروهای انقلاب

به گزارش خبرگزاری رسا، روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در دوازدهمین نشست شورای مرکزی جبهه مردمی، تحلیلی از وضعیت عمومی رقابت‌ها و انتخابات ارائه و در باره مسائلی که در مناظره مطرح بود، صحبت شد و همچنین گزارش‌های مختلفی از رفتار صداوسیما که نشان‌دهنده عدم رعایت بی‌طرفی و سوگیری نسبت به برخی از کاندیداها است، مطرح شد.

در این جلسه همچنین درخصوص فعالیتهای تبلیغاتی که باید توسط ستاد این دو نامزد (آقايان قالیباف و رئیسی) تا زمان انتخابات صورت گیرد و اقدامات جبهه مردمی در این زمینه بحث و بررسی صورت بگیرد.

در این نشست، تحلیلی از افکار عمومی و پیمایش‌های اجتماعی در خصوص آرا و نظرات مردم در باره کاندیداهای مختلف مطرح شد و درباره شیوه‌ای که جبهه برای تعیین کاندیدای نهایی در نظر گرفته، تأکید شد و این شیوه مجدداً مورد پذیرش اعضا قرار گرفت.

بر این اساس تا قبل از رأی‌گیری پیمایش‌ها ادامه خواهد داشت و طبق نظر اعضای شورای مرکزی در فرصت کوتاه نمی‌توان به جمع‌بندی رسید، لذا پس از مناظره‌ها و تبلیغات و رسیدن به اطلاعات واقعی از سطح جامعه، این اطلاعات جمع‌بندی خواهد شد./۱۳۲۳/د۱۰۲/ج۱

ارسال نظرات