۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۴۹۵۵۵۱
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم:

معلمان ایثارگر در انتقال راه و منش شهدا به نسل انقلاب رسالت سنگینی دارند

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم همزمان با هفته معلم و سالروز شهادت شهید مطهری از معلمان و اساتید ایثارگر استان قم تجلیل به عمل آورد.
هاشمی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، سید جواد هاشمی در بازدید از مدارس،‌ مراکز آموزش عالی و حوزوی ضمن تجلیل از مقام شامخ معلمان و اساتید شاهد و ایثارگر استان قم گفت: معلمان و اساتید ایثارگر در شناساندن راه و منش شهدا به نسل های انقلاب رسالت سنگینی بر دوش دارند.
وی تاکید کرد : معلمی شغل انبیا است و وقتی این شغل را یک ایثارگر عهده دار می شود رسالت سنگین تری را بر دوش می گیرد تا در ادامه مسیر شهدا ،‌ارزشهای انقلاب اسلامی را به نسلهای انقلاب منتقل ساخته و آینده سازانی متعهد و آگاه را تربیت نماید.
وی اضافه کرد: روز معلم همزمان است با سالروز شهادت شهید مطهری، بزرگ معلم اخلاق و این پیام بزرگی است برای معلمان و اساتید تا به جایگاه رفیع خود پی برده و از نقش اثر گذار شان در تربیت و پرورش نسل های انقلاب در کنار آموزش آنان غفلت نکنند.
مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران افزود: شهید با تقدیم جان خویش مسیر هدایت و پرورش انسانها را روشن می سازد،‌ ثمره خون شهید عزت ،‌افتخار ،‌امنیت،‌ اقتدار است تا در سایه آن بتوان مسیر پیشرفت، توسعه و تعالی را با موفقیت طی نمود.
سردار هاشمی تاکید کرد: معلمی از ارزشمند ترین و مقدس ترین خدمت ها است، ‌رسالتی برای ارتقای سطح دانش، هدایت، راهنمایی و آگاه سازی انسان و ساختن او برای ورود به اجتماع ،‌معلمان به ویژه معلمان ایثارگر امروز در سنگر علم و دانش با تربیت نسل آینده نقش ارزنده ای در ساختن آینده نظام اسلامی دارند، امروز کشور ما به برکت خون شهدا در منطقه امن ترین کشور می باشد و امید ملتهای مسلمان و مظلوم است.
در پایان این دیدارها از ‌ استاد حوزه، جانباز حجت الاسلام و المسلمین سید جلال رضوی مهر از نخبگان شاهد و ایثاگر،‌ جانباز و آزاده دکترغلامعلی قاسمی از اساتید دانشگاه قم، معلمان ایثارگر همسر شهید سامان لو و فرزند شهید و نخبه شاهد استان و دو مادر شهید، تجلیل صورت گرفت./۸۷۲/د102/ی

ارسال نظرات