۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۴۹۶۰۱۶
آیت الله علما:

استکبار جهانی به دنبال استحاله فرهنگی انقلاب اسلامی است

آیت الله علما با اشاره به هجمه های دشمنان انقلاب در راستای بی هویت ساختن جوانان، گفت: استکبار جهانی به دنبال استحاله فرهنگی انقلاب اسلامی است.
آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز با دکتر تورج زینی وند مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه دیدار کرد.

آیت الله علما خاطر نشان کرد: امروز دشمنان انقلاب و استکبار جهانی تمام توان خود را در راستای ضربه زدن به انقلاب و اسلام به کار بسته اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: تهاجم فرهنگی ایمان انسان را سست کرده و هویت مردم را نشانه می گیرد و آنها را به سمت پوچی سوق می دهد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: دشمنان انقلاب به خوبی می دانند که از حیث نظامی نمی توانند در برابر انقلاب اسلامی ایستادگی کنند و به همین دلیل به سمت هجمه های فرهنگی و استحاله فرهنگی روی آورده اند.

این مسؤول اظهار داشت: امروز باید مسؤولان نسبت به این استحاله فرهنگی هوشیار باشند و بصیرت خود را حفظ کنند تا جوانان انقلاب در خطر وسوسه های دشمنان قرار نگیرند.

وی در ادامه بیان داشت: جوانان انقلابی می توانند با پتانسیل بالایی که دارند سبب پیشرفت و ارتقای نظام شوند، بنابراین باید از این عزیزان به خوبی مراقبت و صیانت کرد.

آیت الله علما در پایان تأکید کرد: مسؤولان و مدیران انقلابی در دانشگاه ها نسبت به تهاجم فرهنگی دشمن حساسیت بیشتری داشته باشند تا جوانان در دام انحراف و منجلاب فساد گرفتار نشوند./857/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات