۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۴۹۶۱۹۵
آیت الله دری نجف آبادی:

انتخابات در ایران اسلامی نماد مردم سالاری دینی است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه انتخابات در ایران اسلامی نماد مردم سالاری دینی است، گفت: ملت بزرگ ایران در ۲۹ اردیبهشت ماه با حضور گسترده و بی نظیر خود نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب خواهند کرد.
آیت الله دری نجف آبادی نشست هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک شب گذشته در  دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی در اراک، بیان کرد: شرکت همگانی در انتخابات سبب عزت ملت بزرگ ایران اسلامی در جهان می شود.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه انتخابات در ایران اسلامی نماد مردم سالاری دینی است، گفت: ملت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در 29 اردیبهشت ماه با حضور گسترده و بی نظیر خود نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی آحاد مختلف جامعه با حضور پرشور در پای صندوق های رای توطئه های دشمنان نظام و انقلاب را خنثی خواهند کرد و به جهانیان خواهند گفت که در هر زمان از آرمان ها و اصول ایران اسلامی پیروی خواهند کرد.

امام جمعه اراک افزود: امیدواریم مردم ایران اسلامی با تلاش بر مبنای اصول اسلامی اولا حماسه با عظمتی را در انتخابات پیش رو خلق کنند و دوما انتخابی صحیح را رقم بزنند.

وی بیان داشت: فرد اصلح باید پیرو و گوش به فرمان ولی فقیه باشد و ملت ایران رییس جمهوری می‌خواهند که در خدمت انقلاب و مطالبات رهبر معظم انقلاب باشد و در زمان انتخابات باید قدردان فرصتی باشیم که قانون در اختیار هر فرد گذاشته و کاندیداها پس از اخذ رای باید پاسخگوی اعتماد مردم باشند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه شهروندان با انتخابی فردی اصلح به نقش و تکلیف خود به خوبی عمل کنند، خاطر نشان کرد: دستگاه های اجرایی اعم از نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی باید تلاش کنند تا انتخاباتی پرشور و حماسی در کشور رقم بخورد.

به گزارش رسا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

شایان ذکر است، براساس برنامه ریزی‌های انجام شده حجت‌الاسلام رئیسی در جمع مردم استان مرکزی و در محل مصلی بیت‌المقدس اراک سخنرانی کرد./842/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات