۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۴۹۷۵۶۸
رییس امور مساجد شهرری:

سیاست درهای باز بزرگ‌ترین اشتباه در رفع بحران اقتصادی است

رییس امور مساجد شهرری با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار در رفع مشکلات اقتصادی است، گفت: سیاست درهای باز بزرگ‌ترین اشتباه مسؤولان در رفع بحران و مشکلات اقتصادی کشور است.
اصلانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی اصلانی رییس امور مساجد شهرری، امروز در مراسم جشنی که به مناسبت میلاد با سعادت امام عصر(عج) در مسجد ابراهیم خلیل(ع) شهرری برگزار شد، گفت: اعتقاد به منجی و نجات دهنده انسان‌ها، اعتقادی نیست که تنها مختص مسلمانان و شیعیان باشد.

وی افزود: گاهی اوقات برخی چنین تصور می‌کنند که مساله مهدویت تنها مختص شیعیان است اما باید توجه داشت که سایر مسلمانان نیز به آمدن منجی اعتقاد دارند و این اعتقادشان بر این باور استوار اساس است که هنوز امام زمان(عج) به دنیا نیامده است.

حجت الاسلام اصلانی در ادامه با اشاره به اینکه سایر ادیان الهی نیز به منجی آخرالزمان اعتقاد دارند، بیان داشت: در کتابهای ‌آسمانی و در بسیاری از آیات الهی به مساله مهدویت و منجی آخرالزمان اشاره شده است.

رییس امور مساجد شهرری درباره رابطه اسرار آمیزی موجود در بین تاریخ بنی‌اسرائیل و تاریخ اسلام، گفت: پیامبر(ص) فرمودند: هر اتفاقی که در این امت رخ می‌دهد قبلا در قوم یهود آن اتفاق افتاده است؛ اگر ما بخواهیم حوادث روزگار را تحلیل کنیم لازم است به تاریخ یهود مراجعه کرده و اتفاقات قوم بنی اسرائیل را نسخه برداری کنیم.

وی با اشاره به شباهت تولد امام زمان(عج) با حضرت موسی(ع)، ابراز کرد: امام حسن عسکری(ع) فرمودند: تولد مهدی موعود همانند میلاد حضرت موسی(ع)؛ ظهور امام زمان(عج) همانند حضرت موسی(ع) دو مرحله‌ای خواهد بود تا همه انسانها به حق بودن امام زمان(عج) یقین کنند.

حجت الاسلام اصلانی با تاکید براینکه دعای منتظران امر فرج را سرعت می‌بخشد، گفت: منتظران اگر بخواهند زیر یوق طاغوت سرخم نکنند و نابود نشوند باید راه ارتباطی خود را با امام عصر(عج) را حفظ کنند و دعای فرج یکی از این راه ها است.

رییس امور مساجد شهرری وقوع انقلاب اسلامی را یک معجزه بیان کرد و اظهار داشت: امام راحل می‌فرمایند: انقلاب اسلامی، زمینه ساز ظهور منجی است؛ امروز همه توطئه‌ها و دشمنی دشمنان در راستای محقق نشدن آرمان‌های انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی و طراحی شده است.

وی ادامه داد: امروز دشمن می‌داند که اگر انقلاب اسلامی به اهداف خود دست یابد و از پیچ اقتصاد عبور کند سایر کشورها نیز با الگوگیری از همین انقلاب بر علیه مستکبران قیام خواهند کرد بنابراین امروز تمام هم و غم جهان استکبار نابودی انقلاب است.

حجت الاسلام اصلانی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی سه هدف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارد، مساله برهم زدن امنیت ایران در هدف کوتاه مدت قرار گرفته است. امروز برخی مسؤولان مولفه‌های امنیت را در مذاکره با آمریکا بیان می‌کنند در حالی که امنیت کشور مبتنی بر حضور مردم در همه عرصه‌ها مانند انتخابات و شرکت در راهپیمایی‌ها استوار است.

رییس امور مساجد شهرری افزود: امروز بزرگ‌ترین اشتباه‌ در رفع بحران اقتصادی، سیاست درهای باز است در عصر کنونی همه ابر کشورها برای رفع مشکلات اقتصادی خودشان به سیاست درهای بسته متوسل شده‌اند در حالی که امروز مسؤولان کشور به فکر سیاست درهای باز هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف بلند مدت دشمن در ناکارآمد جلوه دادن انقلاب و جداسازی مردم از انقلاب است./202/813/ب1

ارسال نظرات