۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۴۹۷۹۷۸
آیت الله علما:

لباس روحانیت تقویت جبهه اسلام و تضعیف دشمنان است

آیت الله علما با اشاره به قداست و اهمیت لباس روحانیت گفت: لباس روحانیت اعلام وفاداری به مکتب ائمه اطهار(ع) و سربازی در رکاب حضرت ولی عصر(عج) است.
آیت الله علما

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: امروز اسلام مورد هجوم شبه ها و انتقادهای فراوانی از سوی دشمنان قرار دارد اما روحانیت با پوشیدن لباس پیامبر اسلام (ص) در برابر این هجمه ها سینه خود را سپر کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: لباس روحانیت یک فرهنگ و نماد بوده که تداوم بخش رسالت پیامبران است، احترام به لباس روحانیت تعظیم شعایر دینی و الهی است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: طلاب و روحانیان با پوشیدن لباس روحانیت خود را آماده جهادی عظیم کرده و پیام خداوند را به تمام مسلمانان و مردم جهان می رسانند.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: لباس روحانیت اعلام وفاداری به مکتب ائمه اطهار (ع) و سربازی در رکات حضرت ولی عصر (عج) است، قطعا این لباس سبب تقویت جبهه اسلام و تضعیف دشمنان خواهد شد.

وی اظهار داشت: طلاب و روحانیان باید در بین مردم حضور پیدا کرده و نسبت به تبلیغ مستقیم و غیرمستقیم اسلام ناب محمدی اهتمام ویژه داشته باشند، طلاب و روحانیان باید با ظرفیت بالایی که در خصوص تبلیغ دین دارند مردم را به مکتب و سیره ائمه اطهار (ع) متصل کنند.

آیت الله علما تأکید کرد: طلاب قرآن را الگوی و نمونه ای برای خویش قرار داده و با تسلط کافی بر آیات الهی نسبت به پاسخگویی به شبهات آمادگی کافی را داشته باشند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان گفت: طلبه و روحانی خستگی ناپذیر است و در مسیر تبلیغ شریعت الهی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و تبلیغ دین نمونه هایی از تلاش روحانیت در مسیر صیانت از انقلاب و اسلام است./۳۰۳/۸۵۷/ب۱

ارسال نظرات