۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۵۰۳۹۰۸
امام جمعه بندپی غربی:

وادادگی در مقابل دشمن سم مهلکی برای نظام اسلامی است

حجت الاسلام حاجی زاده وادادگی در مقابل دشمن را برای کشور خطرناک نامید و گفت: وادادگی در مقابل دشمن سم مهلکی برای نظام اسلامی است زیرا راه نفوذ دشمن را در ارکان نظام فراهم می کند.
محمد علی حاجی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمد علی حاجی زاده، امام جمعه بندپی غربی امروز در جمع مردم مقریکلا با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان علیه نظام اسلامی، گفت: دشمنان از بسط اندیشه و ترویج گفتمان امام راحل و مکتب انقلاب اسلامی به شدت درهراس هستند و از هیچ تلاشی برای مقابله و توقف مسیر انقلاب فروگذار نمی کنند.

وی افزود: راه امام راه و مسیر اسلام ناب برای رهایی انسان ها از قید و بند استکبار است و دشمنان از این اندیشه واهمه دارند.

استاد حوزه علمیه وادادگی در مقابل دشمن را برای کشور خطرناک نامید و اظهار داشت: وادادگی در مقابل دشمن سم مهلکی برای نظام اسلامی ما است زیرا دشمنان از هر راهی برای نفوذ در کشور استفاده می کنند.

وی با اشاره به هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری در خصوص ناتوی فرهنگی دشمنان، تاکید کرد: تمرکز اصلی دشمنان برای تاثیرگذاری در کشور در حوزه فرهنگی است و نفوذ فرهنگی و آموزشی دشمن را باید جدی گرفت.

حجت الاسلام حاجی زاده با انتقاد از سند 2030 و پافشاری برخی از مسؤولان در این باره، تصریح کرد: تمرکز جهان استکبار در قالب سازمان های بین المللی و دستورالعمل هایی است که خواسته آن ها را در طول زمان در مسیر فرهنگ غربی فراهم کند و سند 2030 در زمره این برنامه ها است.

وی افزود: اگر در حوزه فرهنگی انحرافی شکل بگیرد این انحراف در تمام حوزه ها وارد می شود و موجب خسران شدید بر دیگر بخش ها می شود.

امام جمعه بندپی غربی سند 2030 را برای سکولاریزه و لیبرالیزه کردن کشور بیان کرد و گفت: آموزش مسائل جنسی در مهد کودک ها و مدارس ابتدایی به چه بهایی و در مسیر تحقق کدام خواست دشمنان است.

وی با انتقاد از حذف مسائل شهادت و ایثار در کتاب هایی درسی مدارس، تاکید کرد: حذف درس های مربوط به دفاع مقدس و ارزش های دینی و اسلامی و از طرف دیگر قرار دادن شخصیت های غربی در این کتاب ها برای بی هویت سازی دانش آموزان و نسل جوان ما در مقابل دشمنان و نتیجه آن خودباختگی فرهنگی است.

حجت الاسلام حاجی زاده تصریح کرد: عزت و اقتدار، با وادادگی فرهنگی به دست نمی آید بلکه عزت و شرف و اقتدار ملی با خود باوری درونی و ترویج فرهنگ دینی و ملی به دست می آید .

وی افزود: در دنیایی که در اثر رسانه ها و شبکه های مختلف ماهواره ای و مجازی به دهکده ای کوچک تبدیل شده است ملتی سربلند خواهد بود که فرهنگ و اعتقادات خودش را حفظ کند./202/1313/ب1

ارسال نظرات