۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۵۰۴۹۴۵
مدیر حوزه علمیه قزوین:

مسؤولان نظام اسلامی وامدار فرهنگ جهاد و شهادت هستند

حجت الاسلام عباسی با اشاره به ظرفیت های دینی و انقلاب گسترده در نظام اسلامی گفت: امروز شاهد آثار و برکات فرهنگ دفاع مقدس در تمامی عرصه‌ها هستیم.
حجت الاسلام علی عباسی

حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین در حاشیه مراسم استقبال از پیکر شهید علی محمد رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به رشادت‌ها و دلیری‌های شهدا گفت: رمز ماندگاری هر کشور و ملتی مقاومت و ایستادگی است اگر رشادت شهدا و ایثارگری های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس نبود امروز ملت ما این عزت و اقتدار و پیشرفت را شاهد نبود.

وی در ادامه با اشاره به صبر و ایستادگی خانواده‌های شهدا افزود: امرور عزت و افتخار خانواده های شهدا مرهون صبر و ایستادگی آنها است پدران و مادران شهدا در راه خداوند متعال و دفاع از عزت کشور فرزندان خود را تقدیم میهن کرده و با تمام وجود به انقلاب و اسلام ادای دین کردند.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه هشت سال دفاع مقدس را پشتوانه محکمی برای این انقلاب و نظام دانست و اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس پشتوانه محکم و ارزشمند برای ملت و کشور ما است که امروز شاهد آثار آن در تمامی عرصه‌ها هستیم هوشیاری اخلاص ایمان و ولایت مداری شهدای انقلاب در حفظ خاک میهن وصف ناپذیر است.

وی در ادامه با اشاره به مقاومت و ایستادگی شهدا در مقابل دشمنان ابراز کرد: شهدا و جانبازان از تمام هستی خود گذشتند تا کشور، انقلاب اسلامی و دین اسلام حفظ شود بنابراین هر مسؤولی در جمهوری اسلامی ایران باید خودش را وامدار آنها بداند.

حجت الاسلام عباسی در ادامه با اشاره به بازگو کردن رشادت‌های شهدا برای نسل جوان تصریح کرد: امروز باید این مقاومت و ایستادگی برای نسل جوان بازگو شود تا با رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان آشنا شوند و بدانند که آرمان شهدا و امام راحل چیزی جز استقلال آزادی جمهوری اسلامی نیست.

وی در پایان گفت: امروز دوست و دشمن اعتراف دارند نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران فرهنگ ارزشمند غنی و دینی است که موجب تحکیم آرمان و اهداف نظام اسلامی در کشور است ما وظیفه داریم به این فرهنگ اهتمام بورزیم و آن را حفظ و صیانت کنیم./873/ت302/س

ارسال نظرات