۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۵۰۵۱۳۴
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

همت جهادی طلاب تداوم بخش اسلام و مکتب ائمه اطهار است

نماینده خبرگان رهبری گفت: امروز طلاب با گام نهادن در مسیر طلبگی و جهاد در مسیر الهی می توانند گام های سازنده ای در مسیر اسلام و احیای آن بردارند.
حجت الاسلام والمسلمین امان نریمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام امان نریمانی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ظهر  امروز در جمع طلاب مسجد آیت الله بروجردی کرمانشاه، ابراز داشت: در آستانه لیالی قدر درصدد کسب ثواب و پاداش دنیوی و اخروی از جانب خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) باشیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شب های قدر ثواب مناجات و عبادات انسان چندین برابر می شود و به همان نسبت گناهان نیز محو و پاک می شود، بنابراین باید نسبت به مراقبت و محاسبه اعمال در این ایام اهتمام ویژه داشت.

وی در ادامه با اشاره به حکمتی از حضرت علی(ع)، افزود: آفرینش خداوند مملو از شگفتی های فراوانی است که توجه و تأمل در آنها انسان را به درک عظمت و عزت خداوند متعال می رساند.

این مسؤول اظهار داشت: زبان، چشم و گوش آدمی پر از رمز و راز بوده است، استفاده صحیح از زبان می تواند نوعی مبلغ و اشاعه دهنده احکام و آموزه های دین باشد.

حجت الاسلام نریمانی در ادامه افزود: توجه به خلایق خداوند می تواند هادی و نجات بخش انسانها باشد بنابراین توصیه به رموز و آفرینش خداوند باید مورد توجه و اهمیت قرار گیرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: بسیاری از انسانها با درک شگفتی های دنیا و دستیابی به رموز جهان هستی به عظمت و قدرت خداوند دست یافته و به شریعت الهی گرویدند.

این مسؤول تأکید کرد: دین اسلام اکمل و هدایت کننده بوده و سبب رشد کمال و خداشناسی خواهد شد، امید است خداوند متعال به انسانها معرفت شکرگزاری عطا کند.

وی در پایان ابراز داشت: امروز طلاب با گام نهادن در مسیر طلبگی و جهاد در مسیر الهی می توانند گام های سازنده ای در مسیر اسلام و احیای آن بردارند، بنابراین همتی جهادی در این زمینه تداوم بخش اسلام و مکتب ائمه اطهار (ع) است./857/202/ب2

ارسال نظرات