۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۵۰۵۸۱۲
خزعلی:

تغییر کل جهان مطابق با الگوی غرب در سند ۲۰۳۰ مد نظر است

نماينده شوراي عالي انقلاب فرهنگي در شوراي فرهنگي اجتماعي زنان گفت: تغییر کل جهان مطابق با الگوی غرب در سند ۲۰۳۰ مد نظر است چرا که سازمان یونسکو فقط یک پوشش است چرا که همه آنها برای حفاظت از منافع آمریکا به سازمان سیاه وصل هستند.
کبری خزعلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، کبری خزعلی، نماينده شوراي عالي انقلاب فرهنگي در شوراي فرهنگي اجتماعي زنان در نشست بررسی ابطال سند 2030 در مکتب نرجس(س) که ظهر امروز 27 خرداد برگزار شد، گفت: نخستین برنامه جدی برای تغییر الگو در ایران از 15 سال قبل شروع شده است و سند 2030 به عنوان یک معاهده قوی تر از سال گذشته امضا شده و در حال اجرا شدن است.

عضو شوراي فرهنگي اجتماعي زنان با اشاره به وضعیت فرهنگی کشور در حال حاضر که برگرفته از همین فعالیت های 15 سال گذشته سازمان های بین المللی برای تغییر الگو در ایران است، افزود: در این وضعیت حیا و عفاف شکسته است و ایمان افراد در حال تهی شدن است.

وی با بیان اینکه فمنیست پایه اش برای از بین بردن حیا و ارزش های الهی و اخلاقی است، تصریح کرد: تا به امروز همه لایه های پشت این سند 2030 پنهان شده است در حالیکه گزارش های اجرایی آن برای یونسکو ارسال شده است و این موضوع برای بیگانگان پوشیده نشده است.

الزام و تعهدآوری سند 2030

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر الزام و تعهدآوری سند 2030 گفت: در واقع این سند چندلایه ای و شبکه ای است که برای ما تکلیف تعیین می کند و در نهایت هم خودشان ناظر، هدایت گر و اجراکننده هستند و حتی برای آن شاخص گذاشته اند.

عضو شوراي فرهنگي اجتماعي زنان افزود: از طرفی در اجرایی شدن این سند، حق نظارت و کنترل را برای خودشان قائل شده اند که در صورت عملی نشدن اخطارها، تحریمها و تهدیدها را به دنبال دارد.

نماينده شوراي عالي انقلاب فرهنگي در شوراي فرهنگي اجتماعي زنان درادامه بررسی متن سند 2030 اظهارکرد: برای جوانی که مسکن، شغل و ازدواج ندارد فراهم کردن زمینه های فساد و فحشا به بهانه رعایت کردن بهداشت معنایی جز ترفند دشمن ندارد.

خوش خدمتی برخی در اجرای زود هنگام سند 2030

وی در ادامه با اشاره به خوش خدمتی برخی در اجرای زود هنگام این سند در مقایسه با دیگر کشورهای متعهد گفت: این سند قانونی نیست چرا که از مجلس عبور نکرده است و مجلس در ابتدا باید این سند را تأیید می کرد و سپس برای اجرا شدن اقدامات صورت می گرفت.

خزعلی با اشاره به سند تحول بنیادین که مربوط به پنج سال قبل است، تصریح کرد: نمی توان به آسانی از کنار این قضیه عبور کرد که سند 2030 با گذشت بیش از یکسال از عمر آن می تواند همه ارزش های الهی و مذهبی ما را نادیده بگیرد و سند تحول بنیادین با این سند مطابقت پیدا کند چرا که سند 2030 باید مطابق با سند تحول بنیادین شود که براساس ارزشهای الهی است.

وی با بیان اینکه در سند 2030 دو موضوع جهان اندیشی و توسعه پایدار به صورت مکرر آمده است، تصریح کرد: این توسعه پایدار الزامات آن ثابت نیست و هر روز ممکن است دستورالعمل های جدیدی داشته باشد که نیاز به اجرایی شدن دارد.

تغییر کل جهان مطابق با الگوی غرب در سند 2030 مد نظر است 

نماينده شوراي عالي انقلاب فرهنگي در شوراي فرهنگي اجتماعي زنان  افزود: تغییر کل جهان مطابق با الگوی غرب در سند 2030 مد نظر است چرا که سازمان  یونسکو فقط یک پوشش است چرا که همه آنها برای حفاظت از منافع آمریکا به سازمان سیاه وصل هستند.

وی با بیان اینکه سند2030، سند تحول مفهومی است که  وقتی گفته می شود برابری جنسیتی و رفع خشونت از زنان در واقع باید این موضوع در مصر، افغانستان و فرانسه اجرا شود، اظهارکرد: طبق این سند همه برنامه های آموزشی هر کشوری باید لغو شده و اجرای این سند در دستور کار قرار بگیرد.

خزعلی درادامه با اشاره به رویکرد دیگر کشورها در مقابل این سند از جمله مصرگفت:  مصر با وجود حق شرط نتوانست در مقابل آن واکنش جدی از خودش نشان بدهد و با اینکه مصر برای اجرای آن مخالفت کرد که براساس قرآن محوری قانون خودشان از این کار معذور است اما پذیرفته نشد و آنها گفتند که این قانونها را عوض کنید و معاهده ما را اجرا کنید.

گفتنی است، در پایان این نشست طومار ده متری ابطال سند 2030 از سوی حاضران همراه با شعارهای مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق و مرگ بر اسرائیل امضاء شد./۹۳۴/۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات