۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۵۰۷۰۷۷
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

روز قدس رستاخیز ضد صهیونیستی امت اسلام است

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با آرزوی رهایی مردم مظلوم فلسطین از یوغ رژیم صهیونیستی، گفت: روز قدس، رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان جهان در برابر رژیم جعلی صهیونیستی است
حجت الاسلام والمسلمین انتظاری

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این روز قدس، روز فریاد رسی مظلومان عالم به ویژه مردم فلسطین است، اظهار داشت: این روز عظیم یادگاه امام راحل و نشأت گرفته از دور اندیشی ایشان بود.

وی با بیان اینکه اگر روز قدس نبود مردم فلسطین و آرمان قدس شریف به فراموشی سپرده شه بود، تصریح کرد: به برکت این دور اندیشی امام راحل است که فریاد مردم مظلوم فلسطین به تمام جهان مخابره می شود و حمایت از مردم  مظلوم جهان به ویژه مردم فلسطین به یک فرهنگ مبدل شده است.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی روز قدس را روز وحدت و انسجام ملت مسلمان جهان دانست و گفت: فلسطین و روز قدس محور وحدت امت اسلام است، در این روز همه مسلمانان جهان ثبات قدم خود را بر آرمان فلسطین و قدس شریف که قبله نخست مسلمانان است را نشان خواهند داد.

وی با تأکید بر حضور پر شور مردم در این روز بزرگ، ابراز داشت: مردم شریف و همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران، مسلمانان جهان و آزادی خواهان با اعلام انزجار خود از شیطنت‌های آمریکا، استکبار جهانی و رژیم خود فروخته آل سعود و با شعار مرگ بر صهیونیسم، خشم خود را بر سر آن ها سرازیر خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با بیان اینکه امام راحل، روز قدس را روز اسلام خواندند و فرموند که روز قدس روز احیاء اسلام و وحدت میان امت پیغمبر است، خاطرنشان کرد: این روز، روز اسلام است، چرا که تمام فرق اسلامی در این روز یک کلام بر سر استکبار جهانی و سگ نگهبانش فریاد خواهند زد.

وی ابراز داشت: سپاه پاسداران پیام روشنی برای حامیان منطقه ای و بین الملی داعش، آمریکا و صهیونیست ها دادند و اقتدار موشکی، نظام و  امنیتی ایران اسلامی را به رخ دشمنان کشاندند و سیلی محکمی به دشمن زدند و نشان دادند که آرمان فلسطین، آزادی قدس شریف و پاک شدن منطقه از لوث ایادی استکبار نزدیک است.

 امام جمعه جلفا با آرزوی رهایی مردم مظلوم فلسطین از یوغ رژیم صهیونیستی، ابراز داشت: روز قدس، رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان جهان در برابر رژیم جعلی صهیونیستی است، با حضور در این راهپیمایی مردم نشان خواهند داد که پشتیبان مردم فلسطین و جبهه مقاومت در منطقه هستند./854/۱۰۲/ب۱

ارسال نظرات