۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۰۷۲۶۸
آیت الله علما:

روز قدس روز زوال بی تفاوتی نسبت به مظلومان جهان است

آیت الله علما با اشاره به اینکه روز قدس روز زوال بی تفاوتی در جهان اسلام است، گفت: مسلمانان دنیا باید با فریاد الله اکبر اسرائیل غاصب را از صحنه روزگار محو کنند.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته استان ابراز داشت: عید سعید فطر خلاصه ای از رمضان، شبهای قدر و قران کریم است که می توان نتیجه 30 شب عبادت و بندگی خداوند متعال را در این روز کسب کرد.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: باید از لحظات باقی مانده ماه مبارک رمضان نهایت بهره را برد زیرا رمضان ماه رحمت و مغفرت و معنویت است.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: به فرموده امام علی (ع) تقوا حافظ انسان است و انسان را از گناهان حفظ می کند و سرمایه ای ارزشمند برای بندگان است، باید تقوا را در همه امور زندگی خویش بکار گرفت.

وی بیان داشت: باید در هر شغل و مسؤولیتی تقوا پیشه کرد و تنها به فکر کسب رضای خداوند متعال بود زیرا در این صورت لذت دنیا و آخرت نصیب انسان می شود.

آیت الله علما با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس از سالهای گذشته پرشورتر و گسترده بود و این حضور گسترده مردم و مسؤولان و روحانیان و نیروهای نظامی و انتظامی پیام هایی را به آمریکا و اسرائیل و دنیا می رساند.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه افزود: امام خمینی (ره) می فرمود ما با شعار الله اکبر شاه را از کشور بیرون کردیم، نه اسلحه داشتیم و نه ستیز و جنگی در کار بود و تنها با فریاد الله اکبر انقلاب پیروز شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: مسلمانان دنیا باید با فریاد الله اکبر اسرائیل را از صحنه روزگار محو کنند و قدس شریف و قبله اول مسلمین را از چنگال رژیم صهیونیستی آزاد کنند.

امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد: روز قدس روز زوال بی تفاوتی در جهان اسلام است، دنیا نمی تواند نسبت به قبله اول مسلمانان و ظلم و ستمی که بر مردم فلسطین می رود بی تفاوت باشد.

وی ابراز داشت: همه باید با فریاد، این غده سرطانی و این رژیم کودک کش که جوانان را به سیاه چاله می اندازد و زندگی و باغات مردم فلسطین را غصب کرده است از خاک فلسطین بیرون کنند.

آیت الله علما با اشاره به 6 تیر سالروز سوء قصد به رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: خداوند رهبر معظم انقلاب را برای این زمان و موقعیت فعلی دنیا حفظ کرد.

این مسؤول بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای مرزبان فرمودند شهدا حق حیات بر کشور دارند، اگر امروز در امنیت نماز جمعه برگزار می کنیم و در راهپیمایی حضور پیدا می کنیم و تمام سرمایه انقلاب را از فداکاری شهدا و خانواده های معظم آنها داریم.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه تصریح کرد: همه مردم و مسؤولان باید خود را زیر بار منت شهدا و خانواده های شهدا بدانند و با خانواده شهدا با نهایت احترام و عزت رفتار کنند.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: دولتمردان آمریکا چند وقت یک بار زمزمه های تغییر نظام جمهوری اسلامی را بر زبان می آورند اما به فرموده رهبر معظم انقلاب و امام راحل آمریکا هیچ گاه هیچ غلطی نمی تواند بکند و نخواهد توانست به ملت ایران سیلی بزند بلکه از جانب ملت ایران سیلی خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریستهای تکفیری اظهار داشت: پس از سخنان رهبر معظم انقلاب سپاه پاسداران عزیز موشکها را به هدف زد و این شلیک موشکها پیامهای فراوانی برای برخی اعراب و آمریکا و رژیم صهیونیستی داشت تا بدانند ایران قدرت بزرگ منطقه و جهان است.

آیت الله علما افزود: سپاه و ارتش و بسیج و نیروی انتظامی و مرزبانی و خود ملت شریف ایران همواره آماده جانفشانی برای نظام اسلامی و انقلاب هستند و هیچ ملتی شبیه ملت ایران در جهان وجود ندارد.

وی در پایان عنوان داشت: امام راحل فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود و امروز همه دنیا از اقدامات بجای سپاه پاسداران متحیر شدند./۲۰۱/۸۵۷/ب۱

ارسال نظرات