۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۰۸۴۰۴
مسؤول گروه تبلیغی حامیان ولایت مازندران:

طرح تابستانی اوقات فراغت در چهل پایگاه شهرستان بابل برگزار می شود

مسؤول گروه تبلیغی جهادی حامیان ولایت مازندران با اعلام خبر اجرای برنامه تابستانی این گروه در چهل مدرسه شهرستان بابل، گفت: در طرح تابستانی گروه حامیان ولایت مازندران ۵۰ مبلغ دینی برادر و ۶۰ مبلغ دینی خواهر به عنوان مربی همکاری دارند.
حسین حسین زاده برسمنانی

حجت الاسلام حسین حسین زاده برسمنانی، مسؤول گروه تبلیغی حامیان ولایت مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، گفت: گروه تبلیغی جهادی حامیان ولایت مازندران از گروه های موفق کشور است که با داشتن برنامه های مدون درحوزه تبلیغ به ویژه در بین نوجوانان و جوانان سال گذشته به عنوان گروه برتر تبلیغی کشور معرفی شد.

وی افزود: این گروه تبلیغی تحت اشراف آیت الله توکل، نماینده مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام و المسلمین روحانی، امام جمعه بابل به فعالیت می پردازد که یکی از مهمترین برنامه های این گروه تبلیغی اجرای طرح تابستانی اوقات فراغت است.

مسؤول شورای گروه های تبلیغی مازندران با بیان این مطلب که امسال هشتمین طرح ویژه اوقات فراغت دانش آموزان از سوی گروه تبلیغی حامیان ولایت مازندران در بابل برگزار می شود، تصریح کرد: مراسم رسمی آغاز برنامه های تبلیغی تابستانه این گروه برای دانش آموزان روز دوشنبه 12 تیرماه در مصلای بزرگ بابل با سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران و با حضور اعضای این گروه، مربیان، دانش آموزان، والدین و مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار می شود.

وی ادامه داد: طرح ویژه تربیتی شایستگان ویژه دانش آموزان دختر و پسر مقطع ششم دبستان در دو مدرسه فروزنده مقیمی و حاجی ایمانی بابل با ارجح بودن مسائل فرهنگی و تربیتی در جهت تربیتی دینی نسل های آینده اجرا می شود.

حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی با اعلام خبر اجرای برنامه تابستانی این گروه در چهل مدرسه شهرستان بابل، خاطرنشان کرد: در طرح تابستانه گروه حامیان ولایت مازندران 50 مبلغ دینی برادر و 60 مبلغ دینی خواهر به عنوان مربی همکاری دارند.

وی افزود: با توجه به بازخورد موفق اجرای طرح تابستانی این گروه شاهد افزایش تقاضا از سوی والدین و مدارس در سطح شهرستان بابل هستیم اما با محدودیت امکانات به ویژه در زمینه اعتباری و مالی، بسیاری از فعالیت های ما تحت الشعاع این تنگناها قرار می گیرد.

مسؤول گروه جهادی حامیان ولایت مازندران با اشاره به اجرای برنامه های جنبی در اجرای طرح اوقات فراغت، تاکید کرد: اردوهای تفریحی، مسابقات شنا و فوتبال، برگزاری همایش تربیتی برای والدین دانش آموزان، استفاده از مشاوران مجرب دینی در حوزه کودک و نوجوان برای والدین و جشنواره فرهنگی ورزشی از جمله برنامه های ما برای طرح تابستانی اوقات فراغت است.

وی اظهار داشت: یکی از کارهای پیش بینی شده برای طرح تابستانی اوقات قراغت دانش آموزان گروه تبلیغی حامیان ولایت دسته بندی کلاس ها در دو بخش عمومی طرح تربیتی و طرح تبلیغی است که هر یک با نگاه ویژه به اثرگذاری بر اساس استعدادها و ویژگی های دانش آموزان اجرا می شود.

حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی با اشاره به دیگر فعالیت های این گروه تبلیغی، گفت: در حال حاضر 80 مبلغ دینی برادر و 120 طلبه و مبلغ دینی خواهر با  گروه تبلیغی جهادی حامیان ولایت مازندران همکاری دارند که بر اساس تصمیم کارگروه های اتاق فکر با نگاه به رویکرد تربیتی و سازنده برای تربیت نسل شایسته برای نظام اسلامی در سطح مدارس برنامه اجرا می کنند.

وی ادامه داد: از جمله برنامه های ویژه این گروه حضور گسترده مبلغان دینی در ایام دهه فجر، محرم و صفر، اعیاد شعبانیه و مناسب های ملی  و مذهبی برای رفع شبهات و پاسخ به سوالات دانش آموزان و مشاوره دینی به آنان است./1313/ت۳۰۲/ج۱

ارسال نظرات