۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۵۰۸۶۳۱
رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت:

مبارزه با تهاجم فرهنگی از اهداف برگزاری پایگاه های اوقات فراغت است

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت مبارزه با تهاجم فرهنگی را از اهداف برگزاری پایگاه های اوقات فراغت عنوان کرد و گفت: با اجرای برنامه های اوقات فراغت با حضور مبلغان تلاش می شود آگاهی و توانایی جوانان را تقویت کرد.
اوقات فراغت

حجت الاسلام محمدجواد گراوند، رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به آغاز اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان بیان داشت: این ایام فرصتی مناسب برای رشد، شکوفایی و فراگیری مهارتها و آموزش های دینی، فرهنگی و قرآنی است.

وی با اشاره به برپایی پایگاه های اوقات فراغت در شهرستان کوهدشت افزود: در این شهرستان چهار پایگاه با عنوان بوستان معرفت و هسته جوان فعالیت دارند.

حجت الاسلام گراوند با اشاره به استقبال جوانان از پایگاه های اوقات فراغت بیان کرد: پایگاه های اوقات فراغت در مؤسسات قرآنی و کانونهای فرهنگی تبلیغی مساجد شهرستان کوهدشت برپا شده اند.

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت با بیان اینکه این پایگاه ها از 10 تیر فعالیت خود را آغاز کرده اند، خاطرنشان کرد: پایگاه های اوقات فراغت تا 25 مرداد ماه فعالیت خود را ادامه می دهند.

وی با اشاره به حضور مبلغان در این پایگاه های اوقات فراغت بیان داشت: هدف از اعزام و فعالیت مبلغان آگاه سازی نسل جوان و نوجوان نسبت به مسائل روز جامعه و اجرای هدفمند برنامه های اوقات فراغت است.

حجت الاسلام گراوند با بیان ابنکه مبارزه با تهاجم فرهنگی از مهمترین برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی است، خاطرنشان کرد: حضور روحانیان و کارشناسان دینی در برنامه‌های تابستانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا گام‌های مؤثری برداشته است.

وی هدف از برپایی پایگاه های اوقات فراغت را توسعه آگاهی و تقویت ظرفیتها، فعالسازی و برون سپاری فعالیت های فراغتی به کانونهای فرهنگی و تبلیغی عنوان کرد.

حجت الاسلام گراوند اظهار داشت: تدارک سنگرهای ویژه فرهنگی در مواجه با تهاجم فرهنگی دشمن در جنگ نرم، اخلاق محوری با تأکید بر گسترش ادب و دستیابی به سبک و الگوی زندگی اسلامی، تبیین اهداف و آرمانهای سال تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی از دیگر اهداف برپایی این پایگاه ها است.

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت با بیان اینکه اوقات فراغت از زمانهای ارزشمند برای یک انسان است، عنوان داشت: با برنامه ریزی صحیح و هدفمند باید تلاش کرد که جوانان از این زمان فراغت نهایت بهره و استفاده را ببرند.

وی با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی در پایگاه های اوقات فراغت تصریح کرد: این گفتمان ها با حضور مبلغان و با محوریت مباحث قرآنی، عقیدتی، اجتماعی، عفاف و حجاب و پاسخ به سؤلات جوانان و نوجوانان توسط مبلغان برگزار می شود.

حجت الاسلام گراوند نیاز امروز جوانان در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن را تقویت مسائل اعتقادی و اخلاقی عنوان کرد و گفت: باید در این‌ راستا برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد و تبلیغات اسلامی کوهدشت به این مهم توجه ویژه دارد.

وی یادآور شد: طرح اوقات فراغت با هدف حفظ نشاط و شادابی جوانان با انجام فعالیت های پرورشی، ورزشی، اردوهای فرهنگی و تفریحی، بازدید از آثار باستانی و فرهنگی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، حضور در فضای مجازی با ساخت وبلاگ فرهنگی، برگزاری کلاسها در فضاهای باز زمینه حضور و مشارکت در کارگروهی و فعالیت­ های جمعی برای نسل فردا و آینده ساز این مرز و بوم برگزار می شود./۳۰۲/۹۴۵۹/ب۱

ارسال نظرات