۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۵۱۱۳۵۹
آیت الله موحدی کرمانی:

طرفداران مذاکره با غرب ضعیف و بیماردل هستند/ آمریکا دست از پا خطا کند پشیمان می شود

خطیب نماز جمعه تهران با انتقاد از طرفداران مذاکراه با آمریکا، آنان را افرادی ضعیف و بیماردل خواند و گفت: به برکت صلابت، قاطعیت و بینش قوی رهبری، کشور در دل طوفان های بلا به جزیره ای امن تبدیل شده است.
آیت الله موحدی کرمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته تهران آزادسازی استان موصل و ریشه کن شدن داعش در این استان را به مردم، مرجعیت و حکومت عراق تبریک گفت و پیام این پیروزی ها را قیام مردم مظلوم در برابر ستمگران و یاری خداوند به واسطه این قیام عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز سرکوب خونین قیام مردم علیه کشف حجاب در مسجد گوهرشاد، این روز را که به نام عفاف و حجاب نامگذاری شده است گرامیداشت و بر اهمیت مسأله حجاب تأکید کرد.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه حجاب با دین، سیاست و اقتصاد کشور ارتباط گسترده دارد، اظهار داشت: مردم جهان وقتی می بینند که حجاب در کشور پایدار است می فهمند که این مردم به دین پایبند هستند و به راحتی نمی شود به این مردم آسیب رساند.

ماشین حریم خصوصی نیست

وی بدحجابی و کشف حجاب را مذموم خواند و با بیان اینکه می گویند در ماشین کشف حجاب یا شبه کشف حجاب صورت گرفته است، گفت: فضای ماشین حریم خصوصی نیست که بگوییم هر کاری بخواهیم انجام دهیم.

آیت الله موحدی کرمانی برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با خاطیان حجاب را براساس قانون خواستار شد و با اشاره به تصریح حضرت آیت الله مکارم شیرازی مبنی بر اینکه ماشین فضای خصوصی نیست بلکه فضای عمومی است، از مردم خواست این فرهنگ غلط را  که در خانواده آنان حاکم است اصلاح کنند و به فکر جواب روز قیامت هم باشند.

وی تأکید کرد: افراد بی حجاب به استقلال کشور آسیب می رسانند، عزت انقلاب را از بین می برند و دشمن را دچار طمع می کنند و جواب این ضربه ها را در قیامت نمی توانند بدهند.

طرفداران مذاکره با آمریکا ضعیف و بیماردل هستند

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش روزافزون جنایت های آمریکا همچون حمایت از اسرائیل و قاتلان که به امری ساده و عادی تبدیل شده است، ماهیت آمریکا را کثیف و پلید خواند و از طرفداران مذاکراه با شیطان بزرگ انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه برخی ضعیفان بیمار دل می گویند آمریکا قوی است و ایران قدرت مقابله ندارد پس چه بهتر است که دست از مقاومت بردارد و رو به مذاکره و سازش کند، افزود: اینها وعده های قطعی قرآن را ندیده اند یا خوانده اند اما باور ندارند.

آیت الله موحدی کرمانی یادآور شد: امام حسین(ع) در روز عاشورا به یاران و اصحابش که کمتر از یکصد نفر بودند فرمود «این جمعیت کم در نظر من بسیار زیاد هستند و اینها که ما را محاصره کرده اند ناچیز و کم هستند.»

وی تصریح کرد: ما خیلی مقتدر هستیم، رهبری مقتدر، توانا، شجاع، صاحب عزم قوی، جا گرفته در دل پاکان داریم، ما نیروی مسلح کاردان، خستگی ناپذیر، سختگوش، ایثارگر و عاشق شهادت داریم که در صنایع نظامی پیشرفت چشمگیری دارند.

آمریکا دست از پا خطا کند پشیمان می شود

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه سپاه با موشک های نقطه زن خود دل دشمن را لرزاند، گفت: ما به حمایت الهی سعه کثیر و قدرتمند هستیم و قلوب و دلهای آزاده های جهان با ما است، اگر آمریکا دست از پا خطا کرده و عزم ایران کند، ملت ایران مرکزی سالم برای آمریکا در جهان باقی نخواهند گذاشت.

وی با اشاره به اینکه آمریکا خیال می کند با تحریم ها می تواند بر مردم ایران فشار آورد اما غافل است که مردم 36 سال مقاومت کردند و خسته نشدند و همه نوع فشاری را تحمل کردند، از مسؤولان خواست که در مقام حل مشکلات کشور به ویژه مشکلات اقتصادی بر آیند و به موضوع تولید و اشتغال توجه ویژه کنند.

آیت الله موحدی کرمانی تصریح کرد: توطئه ها و وسوسه های دشمن در مردم اثری ندارد، چرا که حکمت، درایت، شجاعت، مدیریت، اشراف بر توطئه های داخلی و خارجی دشمن را به خوبی در بیانات و ارشادات مقام معظم رهبری مشاهده می کنند که به برکت همین صلابت و قاطعیت و بینش قوی، کشور در دل طوفان های بلا به جزیره ای امن تبدیل کرده است. /920/۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات