۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۵۱۱۸۰۴
امام جمعه هویزه:

هجمه کنند گان به شورای نگهبان، مخالف اسلام و قرآن هستند

حجت الاسلام نیسی راد گفت: کسانی که با شورای نگهبان مخالفت می کنند، با اسلام و قرآن مشکل دارند.
حجت الاسلام ناصر نیسی، امام جمعه هویزه

حجت الاسلام ناصر نیسی راد، امام جمعه هویزه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس شورای نگهبان، اظهار داشت: شورای نگهبان یکی از ارکان مهم و اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شود و حفاظت و صیانت از قانون مهم ترین وظیفه این شورا است.

امام جمعه هویزه با اشاره به مهمترین اختیارات شورای نگهبان، ابراز داشت: حراست از قانون اساسی از طریق مصوبات مجلس شورای اسلامی و همچنین حراست و صیانت از تطبیق مصوبات قانون با شرع از وظایف اصلی شورای نگهبان است.

رییس شورای فرهنگ عمومی هویزه در ادامه بیان داشت: از دیگر اختیارات شورای نگهبان می توان به مصونیت از آراء ملت در انتخابات هایی که صورت می گیرد که در این 38 سال از نظام مقدس جمهوری اسلامی، کارنامه این شورا در تمام انتخابات ها درخشان بوده است.

حجت الاسلام نیسی راد با اشاره به استقلال شورای نگهبان، افزود: این شورا در طی دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون اینکه از جوسازی های دشمنان خارجی و حتی برخی اشخاص در کشور تأثیر بپذیرد، به طور مستقل براساس قانون اساسی و موازین شرع وظایف خود را به خوبی انجام می دهد.

وی با تبیین هجمه های وارده به شورای نگهبان، تأکید کرد: دشمنان انقلاب و ضدانقلاب برای اینکه بخواهند با اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی مخالفت کنند و اینکه نظام براساس شرع و قرآن نباشد، با این نهاد مقدس یعنی شورای نگهبان مخالفت می کنند.

امام جمعه هویزه با اشاره به شخصیت فقهای اعضای شورای نگهبان به ویژه آیت الله جنتی، دبیر محترم این شورا، تصریح کرد: اعضای فقیه این شورا با سابقه درخشان و با جدیت پیگیر امور شورای نگهبان هستند که انصافا عملکرد آن ها بسیار مطلوب ارزیابی شده است، به ویژه آیت الله جنتی که بسیار قاطعانه در تمام مراحل و مقاطع زمانی ایستادگی کردند و یکی از ویژگی اصلی این شخصیت انقلابی، عدم تأثیرپذیری از جوسازی ها و فرافکنی هایی که در خارج و داخل کشور صورت می گیرد، است./9453/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات