۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۵۱۱۸۳۱
مدیر حوزه های علمیه خوزستان:

شورای نگهبان مانعی در برابر انحراف انقلاب اسلامی است

مدیر حوزه های علمیه خوزستان گفت: شورای نگهبان در برهه های حساس انقلاب اسلامی توانست نقش مهم و سازنده ای را ایفا و از انحرافات بسیاری جلوگیری کند.
حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه های علمیه خوزستان

حجت الاسلام والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه های علمیه خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، شورای نگهبان را از نهادهای مهم و اساسی در نظام مقدس اسلامی عنوان کرد و گفت: این شورا وظایف بسیار خطیری را بر عهده دارد و نسبت به قوانین تصویب شده از جنبه شرعی و حقوقی باید نظارت داشته باشد تا درستی آنها مبرهن شود.

مدیر حوزه های علمیه خوزستان تفسیر قانون اساسی را از وظایف شورای نگهبان قلمداد کرد و افزود: این شورا در برهه های حساس انقلاب اسلامی توانست نقش مهم و سازنده ای را ایفا و از انحرافات بسیاری جلوگیری کند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه شورای نگهبان در زمینه انتخابات، تأیید صلاحیت نامزدها و نظارت بر حُسن انجام انتخابات را بر عهده دارد، عنوان کرد: شورای نگهبان وظیفه نگهبانی از انقلاب اسلامی، قانون اساسی و حقوق مردم را دارد و امیداوریم این وظایف را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور خاطرنشان کرد: انتظار ایستادگی محکم و عمل شورای نگهبان به وظایف محوله را خواستار هستیم و از حقوق ملت، خون شهدا، انقلاب اسلامی و ارزش های نظام اسلامی به بهترین شکل ممکن پاسداری کند.

وی ادامه داد: در ارزیابی عملکرد گذشته شورای نگهبان می توانیم بگوییم که تلاش داشتند تا خوب عمل کنند و در بسیاری از موارد بسیار خوب عمل کردند اما انتظار ما آن است که این شورا دقیق تر، حاذق تر، انقلابی تر و شدیدتر به وظایف محوله عمل کند.

مدیر حوزه های علمیه خوزستان درباره ریاست آیت الله جنتی در شورای نگهبان، اظهار داشت: آیت الله جنتی با وجود کهولت سنی اما با روحیه جوان و انقلابی تاکنون بسیار خوب توانستند وظایف محوله را انجام دهند و همگان دعاگوی ایشان و سپاسگزار زحمات و تلاش هایشان هستند./9456/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات