۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۵۱۲۰۱۸
آیت الله علما:

شورای نگهبان پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی است

آیت الله علما شورای نگهبان را نهادی انقلابی، ارزشمند و پاسدار ارزش های اسلام خواند و گفت: در سراسر جهان نهادی مشابه شورای نگهبان وجود دارد اما تفاوت و برتری این شورا بر آنها، عمل بر اساس اسلام است.
شورای نگهبان شورای نگهبان شورای نگهبان شورای نگهبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در نشست با سرپرست دفتر نظارت و بازرسی و دیگر اعضای شورای نگهبان استان که به مناسبت سالروز تأسیس شورای نگهبان برگزار شد ابراز داشت: شورای نگهبان پاسدار و نگهبان اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه قانون اساسی کشور در جهان نمونه است تصریح کرد: نهاد شورای نگهبان برای پاسداری از قانون اساسی تشکیل شد و تا امروز با اقتدار به این وظیفه خود عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: فعالیت شورای نگهبان ستودنی و قابل تمجید است زیرا همواره حافظ اسلام و ارزش ها بوده و اجازه نداده است هجمه های دشمنان بر عملکرد آن اثرگذار باشد.

آیت الله علما بیان داشت: خون هزاران شهید در راه حفظ ارزش ها و اسلام ریخته شده و امروز شورای نگهبان با عملکرد مثبت خود پاسدار خون شهدا است.

وی اظهار داشت: در سراسر جهان نهادی مشابه شورای نگهبان وجود دارد اما تفاوت و برتری شورای نگهبان بر آن نهادها، عمل بر اساس اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه وجود شواری نگهبان جزء ضروریات عقلی حکومت است، گفت: شورای نگهبان نهادی انقلابی و پاسدار ارزش ها است بنابراین باید به عملکرد این نهاد احترام گذاشت./202/8571/ب1

ارسال نظرات