۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۵۱۲۵۶۹

بازدید آیت الله علما از حوزه علمیه اسلام آباد غرب

آیت الله مصطفی علما از روند عمرانی حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب بازدید کرد.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز از روند عمرانی حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب بازدید کرد.

آیت الله علما در حاشیه این بازدید نسبت به تکمیل و راه اندازی ساختمان مدرسه علمیه تأکید کرد و ابراز داشت: تجهیز  و توسعه حوزه های علمیه نیاز امروز انقلاب است زیرا امروز تبیین اندیشه اسلامی از ضروریات جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد: طلاب باید در حین تحصیل علوم دینی از امکانات کافی برخوردار بوده تا خللی در طول تحصیل و کسب معارف دینی برای آنها ایجاد نشود.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: هزینه برای ساخت و توسعه حوزه های علمیه سرمایه گذاری برای آینده دینی و معنوی نظام بوده و تأثیرات بسزایی در جهت اشاعه احکام دین به همراه دارد.

وی در پایان بیان داشت: افزون بر تجهیز مدارس باید زمینه های جذب و گرایش جوانان به حوزه های علمیه فراهم شود تا به واسطه استعدادهای درخشان زمینه های نجذب نسل جوان به آموزه های دین ایجاد شود.

گفتنی است حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب نیز گزارشی از تعداد طلاب، برنامه ها و روند پروژه های عمرانی حوزه علمیه این شهرستان ارائه کرد./۸۵۷۱/پ203/ب1

ارسال نظرات