۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۵۱۲۹۶۶
آیت الله علما:

روحانیان نسل جوان را از هجمه های دشمن حفظ کنند

آیت الله علما گفت: روحانیان باید نسل جوان را از هجمه ها حفظ کنند و مسؤولیتی سنگین در این زمینه بر عهده جامعه روحانیت است.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با روحانیان مستقر و طرح هجرت ابراز داشت: امروز تهاجمات فرهنگی وسیعی از سوی دشمنان متوجه جوانان کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز باید با تهاجمات فرهنگی دشمنان مقابله کرد و اجازه نداد نسل جوان کشور را با هجمه ها، از تفکر انقلابی دور کنند.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: روحانیان باید نسل جوان را از هجمه ها حفظ کنند و مسؤولیتی سنگین در این زمینه بر عهده جامعه روحانیت است.

وی در ادامه بیان داشت: قشر روحانیت اثرگذارترین و مهمترین قشر در بی اثر کردن توطئه های دشمنان هستند و باید در زمینه دفع تهاجمات فرهنگی دشمنان جهادی و انقلابی عمل کنند.

آیت الله علما مطرح کرد: باید با کم و کاستی ها ساخت و با وجود کمبودها در میان طلاب و روحانیان، باید در جهت تحکیم نظام اسلامی گام برداشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: تأکیدهای رهبر معظم انقلاب در راستای توجه به مساله فرهنگ بیانگر خطرات و تهدیدات در این عرصه است.

آیت الله علما در پایان عنوان داشت: باید در انجام کارهای فرهنگی امام راحل را الگوی خود قرار داده و با کمترین امکانات مادی در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان عمل گام برداشت./۸۵۷۱/پ202/ب1

ارسال نظرات