۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۵۱۴۱۷۰
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان:

مبارزه جبهه مقاومت با رژیم صهیونیستی برای حفظ موجودیت نظام اسلامی ایران است

تولیت مسجد مقدس جمکران مبارزه مردم فلسطین با رژیم اشغالگر قدس را در جهت حفظ موجودیت جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: اگر گروه‌های مقاومت فلسطینی دست از جهاد و مبارزه با رژیم صهیونیستی بردارند قطعا دشمن به چیزی جز نابودی ما قناعت نمی‌کند.
تولیت مسجد مقدس جمکران حجت الاسلام رحیمیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران، ظهر امروز در آیین افتتاح دفتر جمعیت دفاع از فلسطین در اصفهان، با اشاره به حضور خود در بنیاد شهید همزمان با آغاز انتفاضه دوم فلسطین در سال آخر دهه هفتاد، گفت: آن زمان با توجه به شرایطی که شکل گرفته بود خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم و از ایشان برای تشکیل جمعیت مردمی دفاع از فلسطین کسب اجازه کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در ادامه خاطرنشان کرد: افرادی که برای تشکیل این جمعیت انتخاب شدند در نظام مقدس اسلامی نقش آفرینی‌های گسترده و مهمی داشتند و اساسنامه‌ای نیز برای این جمعیت تدوین شد، خانم زهرا مصطفوی یادگار امام خمینی از همان ابتدا به عنوان دبیرکل جمعیت مردمی دفاع از فلسطین نقش مهمی را در تعمیق و گسترش فعالیت‌های این جمعیت ایفا کردند.

شعار نه غزه نه لبنان منافقانه است

وی با اشاره به تشکیل خبرگزاری قدس در سال 80 به منظور پوشش تخصصی وقایع و مسائل مربوط به فلسطین، اظهار کرد: تشکیل این خبرگزاری و جمعیت دفاع از فلسطین به منظور افشاگری علیه رژیم غاصب صهیونیستی و اقدامات ظالمانه این رژیم بوده است و تلاش شده است تا ماهیت پلید اسرائیل به درستی برای همه مشخص گردد.

تولیت مسجد مقدس جمکران ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند خانم مصطفوی در جمعیت مردمی دفاع از فلسطین، تصریح کرد: کسی که پیرو خط امام خمینی باشد مبارزه با اسرائیل را در دستور کار دارد چرا که امام خمینی همزمان با مبارزات خود علیه رژیم شاهنشاهی به مبارزه با اسرائیل نیز می‌پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان شعار نه غزه نه لبنان و انتقاد برخی افراد نسبت به دفاع از ملت مظلوم فلسطین را منافقانه توصیف کرد و گفت: امروزه موجودیت جمهوری اسلامی بر مبنای مبارزه با اسرائیل است، گروه‌های مقاومت فلسطینی اگر دست از جهاد و مبارزه با رژیم صهیونیستی بردارند قطعا دشمن به چیزی جز نابودی ما قناعت نمی‌کند و در حقیقت مبارزه فلسطینی‌ها به منظور حفظ موجودیت جمهوری اسلامی است.

مبارزه در دیگر کشورها به منظور حفظ امنیت کشور است

وی در ادامه مبارزه با دشمن در خاک دیگر کشورها را به منظور حفظ امنیت کشور و ممانعت از نفوذ دشمن در کشور دانست و افزود: دفاع از سوریه به منظور مقابله با نفوذ دشمن در کشور و همچنین دفاع از حریم اهل بیت(ع) و جلوگیری از نابودی آثار مکتب تشیع است، در حقیقت نبرد ما در این کشورها برای حفظ موجودیت و استقلال و امنیت کشور خودمان است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با تأکید بر اهمیت اثبات اشتباهات تفکراتی که علیه دفاع از فلسطین و جریان مقاومت فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: دفاع ما از جبهه مقاومت به منظور دفاع از موجودیت و استقلال خودمان است و باید به کسانی که دفاع از فلسطین را خلاف امنیت ملی قلمداد می‌کنند ثابت شود که دچار اشتباه شده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با اشاره به پیشگامی اصفهان در عرصه‌های مختلف از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون اظهار کرد: افتتاح دفتر جمعیت مردمی دفاع از فلسطین در اصفهان سبب امیدواری در نقش آفرینی‌های بیشتر اصفهان در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است./1304/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات