۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۵۱۶۱۴۸
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

فساد عامل تزلزل در جامعه است

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به اینکه فساد عامل تزلزل در جامعه است، گفت: باید از ظرفیتهای کشور در راستای توسعه و تعالی جامعه بهره برد و رفاه مردم را مدنظر قرار داد و در راستای تحقق عدالت اجتماعی تلاش کرد.
ماموستا محمد محمدی

ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: فساد عامل تضعیف نظام و ضربه به اقتدار انقلاب و ایجاد تزلزل در جامعه است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: فساد زمینه نابسامانی ها و ناعدالتی را فراهم کرده و با افزایش بی عدالتی اجتماعی شاهد شکاف بیشتر طبقاتی در جامعه خواهیم بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دولتمردان و مسؤولان باید در راستای ریشه کن ساختن فساد همت کنند و اجازه ندهند عدالت اجتماعی از بین رود.

ماموستا محمدی با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهور اظهار داشت: امید است دولت در راستای اعتلای کشور گام برداشته و رفاه مردم و عدالت اجتماعی را مدنظر قرار دهد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه بیان داشت: باید از ظرفیتهای کشور در راستای توسعه و تعالی جامعه بهره برد و رفاه مردم را مدنظر قرار داد و در راستای تحقق عدالت اجتماعی تلاش کرد.

این مسؤول در پایان کشمکش های سیاسی را به ضرر تعالی نظام دانست و گفت: باید همگی با اتحاد و وحدت به کشمکش های سیاسی پایان دهند و در راستای سازندگی و اعتلای کشور گام بردارند./8571/ت302/ب1

ارسال نظرات