۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۵۱۷۴۷۵
آیت الله علما:

استعمارگران به دنبال تخریب اعتقادات و ارزش های اسلام هستند

آیت الله علما گفت: ارزش های دینی و انقلابی نقطه قوت نظام و کشور بوده و نباید اجازه دهیم این ارزش ها در کشور کمرنگ شده و به فراموشی سپرده شود.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه ابراز داشت: ارزشهای دینی و انقلابی نقطه قوت نظام و کشور بوده و نباید اجازه دهیم این ارزشها در کشور کمرنگ شده و به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: استعمارگران قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را دارند و اعتقادات و ارزشهای ما را نشانه گرفته اند و به دنبال تخریب اعتقادات ما هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: باید اقتصاد مقاومتی را در کشور تقویت کرد، باید صنایع کوچک و متوسط مورد توجه قرار گرفته و حمایت شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید مشکلات کشور را با تکیه بر توان داخلی حل کنیم، نباید تمام مشکلات را به تحریم ها مرتبط دانست زیرا بخشی از مشکلات از مدیریت غلط در کشور به وجود آمده است.

آیت الله علما بیان داشت: باید اقتصاد کشور را شکوفا ساخت تا در زمینه اقتصادی نیز به اقتدار و صلابت دست یابیم و به بیگانگان وابسته نباشیم.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: دولت جدید باید با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب با توکل به خدا و با هدف بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم شکل بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: ایران از ذخایر و ثروت فراوانی برخوردار است و باید با مدیریت صحیح از این منابع به بهترین نحو استفاده کرد تا شاهد شکوفایی اقتصادی و بهبود وضعیت زندگی مردم باشیم.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه ادامه داد: اقتصاد مقاومتی و بکارگیری آن در تمام ابعاد جامعه تنها نسخه نجات بخش کشور بوده و باید فرهنگ بکارگیری اقتصاد مقاومتی در کشور ترویج شود.

وی با اشاره به اینکه محرومان و مستضعفان صاحبان اصلی انقلاب هستند گفت: باید دولت حمایت از اقشار محروم جامعه را در اولویت قرار دهد.

آیت الله علما در پایان با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی حزب الله بر ارتش رژیم صهیونیستی عنوان داشت: تربیت عمیق دینی و اسلامی و اعتقادی جوانان حزب الله عامل پیروزی آنها و شکست ارتش تا دندان مسلح رژیم غاصب صهیونیستی بود./8571/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات