۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۵۱۹۷۳۹
جانشین امور مساجد استان تهران:

روز جهانی مساجد باید نسخه دوم روز جهانی قدس شود

جانشین امور مساجد استان تهران گفت: بزرگداشت روز جهانی مساجد باید به قدری انقلابی و با شکوه برگزار شود تا به عنوان نسخه دوم روز جهانی قدس شناخته شود.
مشهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حمید مشهدی آقایی، جانشین امور مساجد استان تهران، عصر امروز در همایش روز جهانی مساجد که در سپاه سیدالشهدا(ع) برگزار شد، گفت: مسجدالاقصی به عنوان قبله اول مسلمین دارای جایگاه عظیمی است.

وی افزود: حدود چهار دهه گذشته رژیم صهیونیستی با هجوم به این مسجد عظیم شان بیش از هزار متر از آن را به آتش کشید.

حجت‌الاسلام مشهدی آقایی با اشاره به اینکه هر ساله به همین مناسبت در سراسر دنیا روز جهانی مساجد برگزار می‌شود، ابراز کرد: بزرگداشت و یادآوری این روز با عنوان روز جهانی مساجد در اذهان عمومی جهان تاثیر مطلوبی برای مردمان امروز و آینده خواهد داشت.

جانشین امور مساجد استان تهران با اشاره به اهمیت برگزاری روز جهانی مساجد، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: روز جهانی مساجد باید به قدری انقلابی و با شکوه برگزار شود تا به عنوان نسخه دوم روز جهانی قدس به شمار آید.

وی درباره اینکه مساجد باید پایگاهی برای حضور جوانان و فعالیت‌ آنان باشد، اظهار داشت: ائمه جماعات و متولیان مساجد برای حضور جوانان در مساجد باید جایگاه ویژه برای آنان در نظر بگیرند و فضا را برای فعالیت آنان فراهم آورند.

حجت‌الاسلام مشهدی آقایی در پایان خاطرنشان کرد: وعده الهی مبنی بر پیروزی حق علیه باطل حق است و امید که به زودی بزرگ‌ترین نماز جماعت در مسجد الاقصی اقامه شود./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات