۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۵۲۰۵۵۴
آیت الله دری نجف آبادی:

تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی مهم ترین رویکرد دولت دوازدهم باشد

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه دولت دوازدهم اقتصاد مقاومتی را با قاطعیت در دستور کار خود قرار دهد، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی از اولویت ها و خواسته های مهم و به حق مردم جامعه است و دولت دوازدهم باید در این راستا به خوبی نقش آفرینی کند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اراک، اظهار داشت: دولتمردان با تلاش شبانه روزی در مسیر توسعه و آبادانی کشور گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه دولت دوازدهم اقتصاد مقاومتی را با قاطعیت در دستور کار خود قرار دهد، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی از اولویت ها و خواسته های مهم و به حق مردم جامعه است و دولت دوازدهم باید در این راستا به خوبی نقش آفرینی کند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه دولت دوازدهم با برنامه ریزی و تلاش مضاعف مدیریت جهادی را در برنامه های مهم خود قرار دهد، ابراز داشت: رفع مشکل اشتغال، مسکن و بهبود معیشت بهبود از خواسته های همگانی و مهم جامعه است و دولت جدید در این مسیر بیش از پیش تلاش کند.

اهمیت بالای مدیریت شهری و روستاها

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه اعضای دولت دوازهم باید از بهترین و متدین ترین افراد انتخاب شوند، تصریح کرد: استفاده و بهره مندی از افراد انقلابی، پاکدست، صادق و وظیفه شناس کلید حل مشکلات است و انتخاب این افراد سبب توسعه همه جانبه پیشبرد اهداف دولت می شود.

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به دور جدید شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی، گفت:‌ اعضای شورای شهر و روستا باید با تحقیق و هوشیاری شهرداران لایق و درستکار را انتخاب کنند و بدانند مدیریت شهری و روستاها از اهمیت بالایی برخوردار است.

12 هزار نفر از شهدای ترور به دست منافقین کور دل به شهادت رسیده اند

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان باهنر و رجایی و همچنین پاسداشت هفته دولت، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با افتخار 17 هزار شهید ترور را در مسیر دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم کرد که این مهم افتخار بزرگی برای این مرز و بوم محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه 12 هزار نفر از شهدای ترور به دست منافقین کور دل به شهادت رسیده اند، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی با تمام قدرت در مسیر دفاع از اسلام و آرمان های امام راحل در برابر دشمنان نقش آفرینی می کنند و هیچ زمان جنایات منافقان ظالم را از یاد نخواهند برد.

گفتنی است، گرامیداشت زیارت اربعین، حادثه حجاج بیت الله الحرام در سال  66 و سال 94، روز پزشک و هفته بسیج از دیگر مواردی بود که در خطبه های نمازجمعه اراک به آن ها پرداخته شد.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات