۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۵۲۴۳۵۷
رسانه های امروز در یک نگاه؛

بازرسی از مراکز نظامی ایران هدف امروز آمریکاست

سند تحول،زندانی زیاده ‌خواهی‌‌های سیاسی!، اون آهنگر،ما مسگر!، مدیر باید دربست در خدمت خانواده باشد، آمريكا به‌دنبال حاشيه امن در رقه، دفاع برعكس از حقوق زن بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
رسانه ها و مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سند تحول، زندانی زیاده ‌خواهی‌‌های سیاسی!، اون آهنگر، ما مسگر!، مدیر باید دربست در خدمت خانواده باشد!، آمريكا به‌دنبال حاشيه امن در رقه، دفاع برعكس از حقوق زن بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.

روزنامه رسالت به مشکلات آموزش و پرورش و حقوق معلمان پرداخت و نوشت در نظام اسلامی نباید نسبت به حقوق معلمان از سوی دولتمردان کوتاهی شود و قربانی زیاده خواهی سیاستمداران شود چراکه فرهنگیان علاوه بر دلبستگی به نظام مقدس اسلامی خود نقش تعیین‌کننده‌ای در برپایی این نظام مقدس داشته‌اند و شأن آنها بالاتر از آن است که از نظر معیشتی از سوی دولتمردان دچار مشکل شوند.

با توجه به تهدید آمریکا از سوی کره شمالی آمریکا و انگلیس و صهیونیست ها مدعی همکاری هسته ای ایران با کره شمالی شده اند و قصد دارند دوباره موج ایران هراسی را در منطقه ایجاد کنند و از آنجایی که هدف آنها بازدید و بازرسی از مراکز نظامی ایران است با این ادعا قصد دارند فشار را بر سازمان ملل زیاد کنند تا بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

گفتنی است رسانه ها موضوعات دیگری را از جمله کشتار مسلمانان میانمار پرداختند که در ذیل به آنها اشاره شده است که با هم می خوانیم.

سند تحول، زندانی زیاده ‌خواهی‌‌های سیاسی!

روزنامه رسالت در سرمقاله امروز خود نوشت: واقعیت آن است که امروز آموزش و پرورش با انبوهی از مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند که رسیدگی به آنها نیازمند محیطی آرام برای یافتن بهترین راهکارها و نیز نیازمند همدلی و همکاری جمعی است و طبعاً با سلطه طلبی گروهی امتیاز طلب و تنش آفرین، این فضا فراهم نخواهد آمد.

ادامه مطلب...

اون آهنگر، ما مسگر!

روزنامه وطن امروز نوشت: آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی مدعی شده‌اند کره‌شمالی بدون کمک ایران قادر به انجام آزمایش‌های هسته‌ای اخیر نبود!

ادامه مطلب...

مدیر باید دربست در خدمت خانواده باشد!

«مردم، عائله مسؤولان هستند». این عبارت، کلید مفقوده برای حل بسیاری از مشکلات است. اگر درک درستی نسبت به این تعبیر رهبر انقلاب وجود داشته باشد بسیاری روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود نوشت: از مشکلات معیشتی و آسیب‌های اجتماعی حل می شود.

ادامه مطلب...

آمريكا به‌دنبال حاشيه امن در رقه

روزنامه جوان نوشت: فيصل مقداد، معاون وزير خارجه سوريه در مصاحبه‌اي با شبكه تلويزيوني الميادين گفت: «جنگ دير‌الزور ما را به پيروزي نهايي نزديك مي‌كند و به‌نظر من، جنگ دير‌الزور آخرين عمليات بزرگ ارتش سوريه است و هر آنچه باقي مي‌ماند، جزئيات است.»

ادامه مطلب...

دفاع برعكس از حقوق زن

روزنامه جوان طی یادداشتی نوشت: مرد درست نيست بلند بلند بخنده؛ اون زنه كه مغروره و نميتونه بگه اشتباه كردم تو بايد كوتاه بياي به خاطر بچه‌هات...

ادامه مطلب...

گزارش دهید، بررسی می‌کنیم

روزنامه وطن امروز نوشت: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای دومین بار پس از دیدار با نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل گفت آژانس امکان بازرسی از مراکز نظامی ایران را بر اساس پروتکل الحاقی دارد.

ادامه مطلب...

«ﺩﻳﭙﻠﻤﺎﺳﻰ ﺧﻂ ﺩﻭ» ﻋﺮﺻﻪ نوینﺣﻀﻮﺭ «ﺁﺗﺶ ﺑﻪ ﺍﺧﺘﻴﺎﺭﻫﺎ»

روزنامه قدس نوشت: ﺑﺎﻻ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺟﻨﺎﻳﺎﺕ ﻋﻠﻴﻪ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﺭﻭﻫﻴﻨﮕﻴﺎﻳﻰ ﺳﺎﻟﻪ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ۵۰ دﺭ ﻣﻴﺎﻧﻤﺎﺭ ﻛﻪ ﺳﺎبقهﺍﻯ ﺍﻃﻼع رسانی ﻭﺳﻴﻊ ﺍﺗﻔﺎﻗﺎﺕ ﺗﻠﺦ ﻭ ﻧﺎﮔﻮﺍﺭ ﭼﻨﺪ ﻫﻔﺘﻪ ﮔﺬﺷﺘﻪ، ﺍﻓﻜﺎﺭ ﻋﻤﻮﻣﻰ ﺩﺭ ﺳﻄﺢ ﺟﻬﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺸﺪﺕ ﺟﺮﻳﺤﻪ ﺩﺍﺭ ﻛﺮﺩﻩﺍﺳﺖ.

ادامه مطلب...

در پایان باید گفت آمریکا امروز به نحوی قصد دارد از مراکز نظامی و اسرار نظام بازرسی داشته باشد تا بتواند در آینده نقشه های شوم خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران عملی کند و باید در این برهه زمانی مسوؤلان دیپلماسی ما با بصیرت بیشتر مراقب رفتارهای فریبانه شیطان بزرگ باشند./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات