۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۵۲۶۳۱۱
معاون آموزش مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه:

ارتقای سطح علمی و آموزشی طلاب با جدیت دنبال می شود

حجت الاسلام ابوعلیزاده با اشاره به جدیت معاونت آموزش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه در ارتقای سطح علمی طلاب، گفت: بر این اساس ارزشیابی واقع بینانه و ارتقای سطح علمی طلاب بر اساس راهکارهای تدبیر شده مورد توجه قرار خواهد گرفت.
حجت الاسلام ابو علیزاده، معاون آموزش حوزه علمیه امام خمینی ارومیه

حجت الاسلام ابوالفضل ابوعلیزاده، معاون آموزش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به پذیرش ۳۰ طلبه جدیدالورود، اظهار داشت: این طلاب بعد از گذراندن دوره تثبیت و اختبار و کسب امتیاز لازم پذیرش شده اند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در ارتقای سطح علمی و آموزشی طلاب، تصریح کرد: از این رو معاونت آموزش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه بر اساس حوزه مسؤولیت خود راهکارهایی را برای دست یابی به این هدف والا تدوین و تدبیر کرده است.

این استاد حوزه علمیه ارومیه با بیان اینکه رهبر انقلاب دغدغه ارتقای سطح آموزشی و پژوهشی حوزه های علمیه را دارد، خاطرنشان کرد: پذیرش طلاب نیز بر این اساس بوده و تلاش ما نیز سرمایه گذاری و جدیت در ارتقای علمی همه طلاب به ویژه طلاب جدید است.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه هم اکنون دارای ۱۸۰ طلبه در پایه های یک تا ۹ به غیر از پایه دوم است، ابراز داشت: نهایت تلاش مسؤولان فراهم کردن بستر مناسب برای تحول در آموزش و پژوهش علمی مدرسه است.

حجت الاسلام ابوعلیزاده با اشاره به اهداف معاونت آموزش حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه در سال جدید تحصیلی، افزود: ارتقای سطح علمی و آموزشی طلاب و انضباط آموزشی از اهدافی است که با جدیت به انجام خواهیم رساند.

وی با بیان اینکه این هدف را با ارزشیابی واقع بینانه از طلاب دنبال خواهیم کرد، گفت: ارزشیابی واقع بینانه طلاب با برگزاری منظم امتحانات کلاسی، پرسش و پاسخ کلاسی و کنترل حضور و غیاب طلاب در جلسات درس انجام خواهد شد.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه با تأکید بر ارتقای سطح علمی و آموزشی طلاب، خاطرنشان کرد: خلاصه نویسی طلاب از دروس ارائه شده، تقریرات درس استاد و برگزاری جلسات مباحثه از موضوعاتی است که ما را در دست یابی به این هدف مهم یاری خواهد کرد./۸۵۴/ت302/ب1

ارسال نظرات