۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۵۲۸۴۷۲
نماینده ولی فقیه در ایلام:

نهضت عاشورا الهام بخش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: ایران اسلامی در طول ۸ سال دفاع مقدس و در جنگ تحمیلی با همان روحیه ایثار و مقاومت و شهادت طلبی در مقابل ارتش تا دندان مسلح بعثی مقاومت کرد و از ارزش ها و آرمان های اسلامی نگذشت.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در جریان بازدید از مرز بین المللی مهران و در جمع کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری امام حسین(ع) اظهار داشت: نهضت عاشورا الهام بخش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

وی افزود: شروع حرکت علیه نظام ستمشاهی از سوی جوانان انقلابی ایران به رهبری امام راحل برآیندی از نهضت و مکتب امام حسین(ع) بود که نتیجه آن برچیده شدن نظام ظلم و جور در ایران بود.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در طول ۸ سال دفاع مقدس و در جنگ تحمیلی با همان روحیه ایثار و مقاومت و شهادت طلبی در مقابل ارتش تا دندان مسلح بعثی مقاومت کرد و از ارزش ها و آرمان های اسلامی نگذشت.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ابراز داشت: نهضت عاشورا هر سال پرشور و شعورتر از قبل برگزار می شود و این نشان دهنده عشق مردم ایران به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

وی ادامه داد: در همین راستا هر ساله در ایام اربعین حسینی موج جمعیت از سراسر جهان برای رفتن به عتبات عالیات به شهرستان مهران سفر می کنند زیرا که امن ترین و نزدیک ترین نقطه به کشور عراق است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ضمن تشکر از روحیه جهادی کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تاکید کرد: قرارگاه سازندگی خاتم با نیروهای متعهد و انقلابی و تکیه بر توانایی های داخلی همواره در عرصه سازندگی موفق بوده و کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

امام جمعه ایلام عنوان داشت: احداث جاده چهار بانده مسیر ایلام به مهران و همچنین ساخت بزرگترین آشپزخانه برای زوار و پارکینگ از کارهای بزرگ قرارگاه خاتم در شهرستان مهران است.

وی تصریح کرد: ایجاد تسهیلات برای عاشقان اباعبدالله(ع) باید در اولویت کار مسؤولان کشوری و استانی قرار گیرد و با رفع مشکلات زیرساختی در این شهرستان باید بیش از پیش تسهیل در رفت و آمد زائران را فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان گفت: ان شاء الله امیدواریم با تسریع در روند ساخت و رفع مشکلات زیرساختی شهرستان مهران شاهد حضور پررنگ تر عاشقان اهل بیت(ع) در این شهرستان باشیم./۸۷۹/پ202/ب1

ارسال نظرات