۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۵۲۹۶۸۷
معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی:

همایش مبلغان و مدیران طرح امین استان مرکزی برگزار می شود

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی گفت: همایش مبلغان و مدیران مجری طرح امین استان مرکزی با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار می شود.
معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی

حجت الاسلام علی شفیعی معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، از برگزاری همایش مبلغان و مدیران طرح امین استان مرکزی خبر داد و افزود: این همایش با حضور آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک برگزار می شود.

تبیین شاخص های سال تحصیلی جدید

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی اضافه کرد: همایش مبلغان و مدیران مجری طرح امین استان مرکزی، 9 صبح فردا پنجشنبه با حضور جمعی از مدیران و معاونان استانی و کشوری در مجتمع یاوران مهدی واقع در استان قم با همکاری حوزه علمیه استان مرکزی برگزار می شود.

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به دوره های توجیحی برگزار شده از سوی حوزه علمیه، بیان کرد: همایش مبلغان و مدیران مجری طرح امین استان مرکزی با اتمام دوره های توجیحی به منظور شروع سال تحصیلی جدید برگزار می شود.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: هم پوشانی برنامه ها و تبیین شاخص های سال تحصیلی جدید، ایجاد ارتباط و همدلی در بین حوزه و آموزش پرورش و توجیح مدیران و مبلغان از اهداف این همایش است.

تجلیل از مبلغان و مدیران برتر استان مرکزی

حجت الاسلام شفیعی در ادامه با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید اضافه کرد: امضای تفاهم نامه سال تحصیلی جدید با امضای مدیر حوزه های علمیه و مدیر کل آموزش و پرورش از دیگر برنامه های این همایش است.

وی بیان کرد: مدیر کل آموزش و پرورش، معاون تبلیغ و فرهنگی حوزه های علمیه سراسر کشور، مدیر حوزه های علمیه کشور، مدیر کل دفتر همکاری ها و دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش پرورش به همراه معاونین خود در این همایش حضور خواهند داشت.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به اهمیت امر تبلیغ و وظیفه خطیر مبلغان در ترویج دین مبین اسلام، گفت: تجلیل از 15 مبلغ و 15 مدیر برتر حوزه که در سال گذشته عملکرد بهتری نسبت به سایرین داشته اند از دیگر برنامه های این همایش است که از سوی حوزه علمیه استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش رسا، 12حوزه علمیه برادران و 1800 طلبه برادر در حوزه های علمیه استان مرکزی در حال فعالیت هستند./842/ت302/ب1

ارسال نظرات