۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۵۲۹۸۸۹
آیت الله علما:

نیروی انتظامی خدوم و حافظ نظم و امنیت جامعه است

آیت الله علما گفت: خوشبختانه پرسنل ایثارگر و فداکار نیروی انتظامی اثر بخش بوده و حافظ نظم و امنیت جامعه هستند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی با فرمانده و پرسنل این سازمان خدوم دیدار کرد.

آیت الله علما در این دیدار ابراز داشت: خوشبختانه پرسنل ایثارگر و فداکار نیروی انتظامی اثر بخش و حافظ نظم و امنیت جامعه هستند.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: نظم و امنیت کشور در دستان نیروی انتظامی و پلیس است و خوشبختانه این مهم به خوبی محقق شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حرکت ارزشمند نیروی انتظامی نوعی عبادت است افزود: ملت ایران به ایثارگری و از خودگذشتگی پلیس در جهت امنیت بخشیدن به جامعه مفتخر است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: دشمنان انقلاب با وجود نیروهای جان برکف و حافظ نظام از انقلاب اسلامی ترس داشته و جرأت تعرض به نظام را ندارند.

آیت الله علما بیان داشت: امام علی (ع) همواره به نظم و امنیت جامعه تأکید بسیار داشت و در لحظات پایانی عمر خویش این مهم را به اصحابش گوشزد می کرد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان گفت: از پرسنل و سربازان خدوم نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرده و آرزوی موفقیت روزافزون را از خداوند متعال برای این عزیزان مسألت داریم./8571/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات