۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۵۳۰۹۴۴
امام جمعه بجنورد:

مشارکت آستان قدس در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام سبب محرومیت‌زدایی از خراسان شمالی می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: آستان قدس رضوی می‌تواند با مشارکت در ساخت و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خراسان شمالی، نقش مهمی در توسعه و محرومیت‌زدایی از چهره این استان ایفا کند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در نشست هماهنگی امور عمرانی و سرمایه‌گذاری با مشارکت آستان قدس رضوی در بجنورد، با گرامیداشت نوزدهم مهر، سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی در سال 91، اظهار کرد: اکنون پس از گذشت پنج سال از آن سفر شاهد برکات فراوان مادی و معنوی حضور معظم له در استان هستیم.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت آستان قدس رضوی برای سرعت بخشی به پیشرفت و توسعه در خراسان شمالی، اضافه کرد: طرح‌های عمرانی و پروژه‌های زیربنایی نیمه‌تمام زیادی در این استان وجود دارد که آستان قدس رضوی می‌تواند با مشارکت در ساخت و تکمیل این پروژه‌ها نقش مهمی در توسعه استان خراسان شمالی ایفا کرده و سبب محرومیت‌زدایی از چهره این استان شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: امید می‌رود آستان قدس رضوی استان‌های خراسان شمالی و جنوبی را هم جزء رضوی بداند؛ زیرا هر سه استان خراسان بوده تحت لوای امام رضا (ع) قرار دارند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه مشارکت آستان قدس رضوی در پروژه‌های این استان سبب رونق و توسعه این خطه می‌شود، اضافه کرد: بدون شک با مشارکت آستان قدس رضوی و همت مسؤولان خراسان شمالی، بسیاری از طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی در این استان به بهره‌برداری رسیده و گام مهمی در راستای محرومیت‌زدایی و توسعه شمال خراسان برداشته می‌شود./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات