۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۵۳۲۴۹۹
نماینده مجلس:

شهدای مدافع حرم ‌سبب عزت و سربلندی ایران اسلامی شده اند

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم ‌سبب عزت و سربلندی ایران اسلامی شده اند، گفت: شهدای مدافع حرم با بصیرت، از خودگذشتگی و ایثار به خوبی توانستند در کشور نقش آفرینی کنند.
نماینده مجلس اراک مراسم تودیع و معارفه شهردار کلانشهر اراک مراسم تودیع و معارفه شهردار کلانشهر اراک مراسم تودیع و معارفه شهردار کلانشهر اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی شامگاه چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار کلانشهر اراک که  در محل فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد، با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، گفت: ماه محرم، ماه سوگ و عزای سید و سالار شهیدان است.

استمرار خط ایثار و شهادت

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: به روح مقدس آن حضرت و به روح تمام شهدای عزیزی که در استمرار خط ایثار و شهادت، نجات بخش ملت ایران اسلامی در عرصه ها و زمان های  مختلف بوده اند درود می فرستیم.

کریمی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم ‌سبب عزت و سربلندی ایران اسلامی شده اند، ابراز داشت: شهدای مدافع حرم با بصیرت، از خودگذشتگی و ایثار به خوبی توانستند در کشور نقش آفرینی کنند.

تشییع پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم در اراک

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم سردار پاسدار «حاج عبدالله خسروی» و «سید جاوید حسینی» صبح اراک فردا پنجشنبه در اراک تشییع می‌شوند، تصریح کرد: ان شاء الله مردم مومن و قدرشناس استان مرکزی با حضوری عاشقانه و بینظیر این دو شهید والامقام را تشییع خواهند کرد.

کریمی با اشاره به رشادت های شهید خسروی، گفت: امروز همه مردم شهر اراک یاد شجاعت ها و رشادت های فرمانده دلیر، شجاع و خبره نظامی را به یاد دارند و شهادت این عزیز اگر چه حق مسلم او بعد از سال ها جهاد بود، اما خسارت بزرگی برای مموعه نیروهای جهادی در اراک و کشور به همراه داشته است.

ضرورت فراهم کردن فرصت کار به جوانان

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه جوانان ایران اسلامی به خوبی می توانند در عرصه های مختلف نقش آفرینی کنند، اظهار داشت: امروز باید به نیروی جوان فرصت کار بدهیم تا بتوانیم آینده مدیریتی کشور را تضمین کنیم.

کریمی با تاکید بر اینکه اداره یک کلانشهر بدون برنامه و حرکت مبتنی بر برنامه بیهوده است، بیان داشت: شهرداری ها دارای منابع مالی محدودی هستند و از طرفی نیازهای نامحدودی دارند و در این راستا رعایت اولویت ها در انجام فعالیت ها ضروری مهم محسوب می شود.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم داود تاجران به عنوان شهردار کلانشهر اراک معرفی شد و همچنین از زحمات عباسی شهردار سابق اراک و بیاتیان سرپرست شهرداری اراک تقدیر به عمل آمد.

به گزارش رسا، شهید سردار پاسدار «حاج عبدالله خسروی» از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که در دفاع از حریم آل‌الله روز 22 مهرماه به مقام شهادت نایل آمد و شهید «سیدجاوید حسینی» پنجمین شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون است که با حضور مردم ولایتمدار این شهرستان به خاک سپرده می‌شوند./842/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات