۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۵۳۳۰۳۷
نماینده ولی فقیه در ایلام:

سپاه پاسداران بر پایه تفکر حسینی بنا شده است

نماینده ولی فقیه در ایلام با بیان اینکه یکی از نهادهایی که از بدو تولد برپایه و اساس تفکر حسینی شکل گرفته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه پاسداران امروز تبدیل به قدرتی بی بدیل در مقابل دشمنان و نظام سلطه شده است.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، عصر امروز در ابتدای درس خارج فقه در حسینه حضرت زینب(س) اظهار داشت: حرکت و حماسه حسینی دانشگاه بزرگ و جهانی در نشر فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: هرجا و هرکسی از مکتب عاشورا الگوبرداری کرد راه سعادت را پیمود و دشمنانش را خار و آنها را شکست داده است.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با همین تفکر حسینی و رهبری یکی از مقلدین سید الشهدا(ع) توانست بر نظام شاهنشاهی پیروز شود و نسخه و طومار ننگین آنها را که غرق در فساد و ظلم بودند را برای همه بپیچد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ابراز داشت: در طول دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام، الگو و مقتدای خود را امام حسین(ع) انتخاب کردند و با رشادت و از جان گذشتگی در مقابل رژیم تا دندان مسلح بعثی با حمایت ۳۲ کشور ایستادند و نگذاشتند وجبی از خاک مقدس کشورمان به اشغال آنها در بیاید.

وی اضافه کرد: در عصر کنونی شیاطین غربی و نظام سلطه با ساخت گروهک های تکفیری تروریستی برای مقابله با نظام اسلامی برخاستند و در صدد هستند تا جبهه مقاومت را تضعیف و از بین ببرند اما باز شاگردان ممتاز مکتب عاشورا در مقابل آنها سینه سپر کرده و خواب های آنها را برای نابودی اسلام بی تعبیر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه یکی از نهادهایی که از بدو تولد برپایه و اساس تفکر حسینی شکل گرفته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه پاسداران امروز تبدیل به قدرتی بی بدیل در مقابل دشمنان و نظام سلطه شده است.

این مدرس حوزه تاکید کرد: پیروزهای قاطع سپاه پاسداران سبب شده کینه توزی نظام سلطه نسبت به این نهاد مقدس بیشتر شده و بدنبال تضعیف و جدایی بین ملت و سپاه باشند اما غافل از اینکه سپاه در قلب هر ایرانی یک پایگاه مستحکم دارد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی بیان داشت: سخنان رییس جمهور آمریکا اوج فقر فکری خود و همکارانش را نشان داد و بار دیگر با اثبات رسانید که آمریکا قابل اعتماد نیست و نباید به آن هیچگونه اعتمادی داشت.

امام جمعه ایلام در پایان گفت: ان شاءالله مسؤولان با همت و تکیه بر توان داخلی و گوش فرا دادن به تدابیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و ترقی با سرعت بیش از پیش حرکت خواهند کرد./۸۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات