۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۵۳۳۳۰۰
آیت الله علما:

حقوق کودکان در دین اسلام کامل تر از هر مکتبی است

آیت الله علما با اشاره به اینکه حقوق کودکان در دین اسلام کامل تر از هر مکتبی است، گفت: عمل به توصیه های اسلام سرمایه زندگی انسان ها را پربار کرده و انسان هایی ارزشمند و بزرگ را به جامعه تحویل می دهد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در ایران ابراز داشت: دین مبین اسلام دینی کامل و جامع برای تمام ابعاد زندگی بشریت است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: در دین اسلام از زمان شکل گیری جنین تا شیردهی به نوزاد و مراحل تربیتی فرزندان برنامه های تربیتی مناسب و کامل وجود دارد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: عمل به توصیه های اسلام سرمایه زندگی انسان ها را پربار کرده و انسان هایی ارزشمند و بزرگ را به جامعه تحویل می دهد.

آیت الله علما بیان داشت: حقوق کودکان در دین مبین اسلام جایگاهی ویژه داشته و رعایت این حقوق در اسلام بسیار مورد تأکید است که حق تربیت شایسته و نیک از جمله این حقوق است.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: عمل به قوانین دین مبین اسلام، مسلمانان را از هر قانونی بی نیاز می کند زیرا حقوق تمام افراد در دین اسلام رعایت شده است.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان مطرح کرد: حقوق کودکان در دین اسلام کامل تر از هر مکتبی است و حقوق کودک در اسلام را می توان در قالب چندین جلد کتاب جمع آوری کرد./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات