۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۵۳۵۲۷۰
استاد حوزه علمیه همدان:

عصبانیت آمریکا از شکست برنامه های آنها در خاورمیانه است

حجت الاسلام سرمیلی گفت: مسؤولان جمهوری اسلامی ایران همواره باید صلابت و اقتدار خود را حفظ کرده و هیچ گاه از ارزش ها و منافع این مرز و بوم کوتاه نیایند و با اتخاذ مواضع محکم پاسخ مناسبی به یاوه گویی های دشمنان دهند.
مرگ بر امریکا

حجت الاسلام هادی سرمیلی استاد حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا ابراز داشت: کینه توزی های آمریکا به خاطر مانعیت ایران از تشکیل دهکده جهانی و خاور میانه جدید است.

وی ابراز داشت: نظام سلطه از جمله آمریکا چشم دیدن پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران و نفوذش در دل کشورهای آزادی خواه جهان ندارد چرا که با مبانی خصمانه آن ها در تضاد است.

حجت الاسلام سرمیلی گفت: آمریکا نمی تواند شاهد این باشد که کشوری که در گذشته مورد استعمارش بوده و در تمام برنامه های آن حاکم بوده دیگر نیازی به آن ها نداشته و مدام در عرصه های مختلف در حال پیشرفت است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از علت های کینه توزی دولت آمریکا با نظام و مردم جمهوری اسلامی ایران این است که مانع جدی برای تحقق شعار از نیل تا فرات و رژیم منحوس اسرائیل است چرا که ایران با اصل وجود چنین رژیمی مخالف است.

استاد حوزه علمیه همدان اظهار داشت: مسؤولان جمهوری اسلامی ایران همواره باید صلابت و اقتدار خود را حفظ کنند و هیچ گاه از ارزش ها و منافع این مرز و بوم کوتاه نیامده و با اتخاذ مواضعی محکم پاسخ مناسبی به یاوه گویی های دشمنان بدهند.

وی ابراز داشت: آن چه مشخص بوده این است که ترامپ  هیچ گاه در صدد برهم زدن برجام نبوده بلکه با اتخاذ اهرم فشار و تهدید می خواهد در قالب برجام منافع بیشتری را از اصلاح قیود برجام نصیب خود کند.

حجت الاسلام سرمیلی بیان داشت: سپاه پاسداران به عنوان بازوی انقلاب همواره تا پای جان حامی انقلاب و ارزش های آن بوده و برخلاف دیگران که فکر می کنند که مذاکرات سایه جنگ را از سر نظام برداشته، ولی این حضور مقتدرانه سپاه بوده که دشمن را به عقب رانده است.

وی در پایان افزود: همه مردم و مسؤولین با همگرایی لازم و با حمایت یکدیگر سعی در آبادانی و اقتدار میهن اسلامی را داشته تا امید دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را در کشور و منطقه نا امید کنند./۹۷۹/ت۳۰۲/ب۲

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات