۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۵۳۶۶۹۰

حضور امام جمعه تبریز در مرز شلمچه

حجت الاسلام‌ و المسلمین آل هاشم با حضور در مرز شملچه، در جریان روند خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.
حضور امام جمعه تبریز در مرز شلمچه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام‌ و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز با استقبال و همراهی فرماندهان پایگاه دریایی و مرزبانی خرمشهر وارد استان خوزستان شد و در مسیر زئران کاروان های پیاده اربعین حسینی قرار گرفت.
امام جمعه تبریز در سفر یک روزه خود به مرز شلمچه ایران و عراق رفت و ضمن بررسی روند خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی با تعدادی از مسؤولان استان بصره عراق دیدار و گفتگو کرد. 
حجت الاسلام‌ و المسلمین آل هاشم همچنین در موکب علی اکبر در مرز شلمچه عراق حضور یافت و با عوامل و خادمان این موکب دیدار کرد و اظهار داشت: خدمت به زائران حسینی همواره مورد تأکید آموزه های دینی و ائمه اطهار(ع) بوده است.
وی همچنین در دیدار با مسؤولان ایرانی و عراقی مستقر در مرز شلمچه با بیان این‌که فراهم کردن امکانات رفاهی و خدماتی ویژه زائران اربعین حسینی توفیقی ارزشمند و الهی است، گفت: انتظار داریم کاستی‌هایی که سال‌های گذشته مشاهده شد، امسال برطرف شوند.
همچنین نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در ادامه این سفر با حضور در موکب شباب علی اکبر اقدام به توزیع غذا میان زائران اربعین حسینی کرد که این مسأله شور و شعف خاصی میان زائران آذربایجانی حاضر در مرز شلمچه به راه انداخت./935/پ
۲۰۳/ب۲

 

ارسال نظرات