۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۵۳۷۰۶۷
معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی:

اعضای شورای عالی حوزه های علمیه کشور از مدارس آذربایجان غربی بازدید کردند

حجت الاسلام عبدی فام با اشاره به حضور اعضای شورای عالی حوزه های علمیه و بازدید از مدارس علمیه استان، گفت: این حضور نشان از اهتمام مسؤولان به مسائل مدارس علمیه دارد.
حضور مسؤولان شورای عالی حوزه های علمیه در مدارس علمیه آذربایجان غربی حضور مسؤولان شورای عالی حوزه های علمیه در مدارس علمیه آذربایجان غربی حضور مسؤولان شورای عالی حوزه های علمیه در مدارس علمیه آذربایجان غربی حضور مسؤولان شورای عالی حوزه های علمیه در مدارس علمیه آذربایجان غربی حضور مسؤولان شورای عالی حوزه های علمیه در مدارس علمیه آذربایجان غربی حضور مسؤولان شورای عالی حوزه های علمیه در مدارس علمیه آذربایجان غربی حضور مسؤولان شورای عالی حوزه های علمیه در مدارس علمیه آذربایجان غربی

حجت الاسلام علیرضا عبدی فام معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به حضور اعضای شورای عالی حوزه های علمیه و بازدید از مدارس علمیه استان در چند روز اخیر، گفت: به طور قطع این حضور برکاتی را برای استان به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه آیت الله مروی، حجت الاسلام نواب دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور و حجت الاسلام اخویان بازرس شورای عالی حوزه های علمیه در استان حضور داشتند، ابراز داشت: این بزرگواران در هفته گذشته از مدارس علمیه استان بازدید و شرایط مدارس علمیه استان را از نزدیک مشاهده کردند.

معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان غربی با اشاره به حضور اعضای شورای عالی حوزه های علمیه در مدارس علمیه ماکو، خوی، سلماس، نقده، تکاب و دیگر مدارس علمیه استان، گفت: بازدید اعضای شورای عالی حوزه های علمیه نشان از اهتمام این عزیزان نسبت به شرایط مدارس علمیه و بهبود آنها دارد.

وی با بیان اینکه در طول این بازدیدها جلساتی با طلاب، اساتید و مسؤولان مدارس علمیه برگزار شد، گفت: برگزاری جلسات با طلاب مدارس علمیه و پاسخ گویی به سوالات و پرسش های طلاب از سوی اعضای شورای عالی حوزه های علمیه از جمله اقدامات صورت گرفته در این مدت بود.

حجت الاسلام عبدی فام خاطرنشان کرد: همچنین جلساتی با اساتید و مسؤولان مدارس علمیه برگزار شد که در این جلسات اساتید و مسؤولان نظرات و انتقادات خود را برای بهبود شرایط آموزشی و اجرایی مدارس علمیه طرح و به سمع مسؤولان رساندند.

وی با اشاره به حضور اعضای شورای عالی حوزه های علمیه در مدرسه علمیه ماکو، افزود: همچنین با بازدید از مدرسه علمیه ماکو در جریان شرایط این حوزه علمیه قرار گرفتند و با مشکلات خاص این مدرسه و طلاب آن از نزدیک آشنا شدند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان با بیان اینکه حضور اعضای شورای حوزه های علمیه کشور با جلسه مشترک میان شورای عالی حوزه های علمیه استان پایان یافت، گفت: در این جلسه نیز مشکلات با مسؤولان مورد بحث و بررسی قرار گرفت./۸۵۴۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات